مایکروسافت تیمز راه‌های جدیدی برای دورهمی مجازی در تعطیلات ارائه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
در دوران همه‌گیری کووید-19 امکان دورهمی، چه برای کریسمس و چه غیر آن، بسیار سخت و چه بسا ناممکن شده است. مایکروسافت اعلام کرده است که برخی تغییرات جدید را در Microsoft Teams به اجرا در آورده تا افراد بتوانند گردهمایی و جشن‌ها را به شیوه‌های جدیدی برگزار کنند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از اسلش‌گیر، یکی از این تغییرات برای شاد و جذاب‌تر کردن پارتی‌ها و ملاقات‌ها در تعطیلات از طریق دفتر مجازی با صحنه‌های جدید حالت Together (که برای تم‌های مخصوص تعطیلات آماده شده) و پس‌زمینه‌های سفارشی است.  
 
مایکروسافت تیمز همچنین اتاق‌های مجزا (Breakout rooms) را اضافه کرده تا اختلاط و گپ زدن در طی پارتی‌های مجازی تعطیلات تسهیل شده و گردهمایی‌های تعطیلات مجازی جالب‌‌تر شود. یکی از صحنه‌های جدید حالت Together یک سرزمین عجایب زمستانی است که از آنچه مایکروسافت روح تعطیلات می‌نامد برخوردار شده است. این غول دنیای نرم‌افزار می‌گوید که این قابلیت برای میزبانی یک جشن تعطیلات مجازی با تیم‌تان عالی است.
 

مایکروسافت همچنین ارائه صحنه‌های دیگر حالت Together را علاوه بر صحنه‌های جدید تعطیلات اعلام کرده است. این صحنه‌های حالت Together شامل یک کافی‌شاپ، اتاق کنفرانس، کلاس، و دیگر موارد هستند. یک صحنه «فرماندهی فضایی سازمان ملل متحد» از ابزار Halo نیز در دسترس است. کاربران می‌توانند صحنه حالت Together خود را از منوی کشویی انتخاب نموده و بر روی مدادی که در گوشه سمت چپ است کلیک کنند تا صفحه نمایش انتخاب شود. حالت Together برای برگزاری جلسه به حضور دست‌کم پنج نفر نیاز دارد.
 
یک تغییر دیگر این است که اتاق‌های مجزا به طور عمومی از حالا به بعد در تیمز قابل دسترسی می‌شوند. هدف از ایجاد قابلیت اتاقهای مجزا این است که افراد بتوانند دیدارهایی را با هم داشته باشند که در زیرگروههایی برای تسهیل بحث‌های کوچکتر، جلسات همفکری، گروه‌های یادگیری، و سایر موارد ایجاد شده‌اند. سازمان‌دهندگان می‌توانند به انتخاب خودشان به ملاقات‌ها سر بزنند و اعلانهایی را در آن واحد برای تمام اتاق‌های مجزا ارسال کنند. همچنین سازمان‌دهندگان می‌توانند هر کسی را در هر زمان به جلسه اصلی برگردانند.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر