حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لنز اپل گلس احتمالاً با نور محیط سازگار می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل گلس که مدت‌هاست شایعه ساخت آن وجود دارد، در یک درخواست ثبت اختراع دیگر دیده شده است. این بار شاهد هستیم که عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده (AR) این شرکت با لنزهایی وارد می‌شوند که می‌توانند با نور محیط سازگار شوند.

طبق گزارش فون آرنا، غول مستقر در کوپرتینو یک درخواست ثبت اختراع جدید را در USPTO (دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات‌متحده) به ثبت رسانده است. این حق ثبت اختراع با عنوان «نمایش سیستم با تنظیمات نوری موضعی» ارائه شده است که نشان‌دهنده ویژگی جدید اپل گلس است. علاوه بر این ، این درخواست همچنین در مورد “تنظیمات نوری موضعی” صحبت می‌کند که به تغییراتی در لنزهای اپل گلس اشاره دارد. به زبان ساده‌تر ، لنز این عینک به‌طور خودکار بر اساس نور محیط موجود در دنیای واقعی کاربر تنظیم می‌شود.

Apple Glass

اپل گلس دارای یک سیستم لنز قابل تنظیم است

بنابراین، ، اپل گلس می‌تواند لنزها را بر اساس موقعیت‌های نور روشن روز یا شب تنظیم کند. در این حق ثبت اختراع ، اپل اظهار داشته است که:

یک سیستم لنز قابل تنظیم توانایی آن را دارد که به‌صورت پویا تنظیم شود تا خود را با کاربران مختلف و یا شرایط عملیاتی مختلف سازگار کند. از تعدیل‌کننده‌های نور قابل تنظیم می‌توان برای تاریکی انتخاب قسمت‌های دید کاربر استفاده کرد.

برای نمایش محتوای تولیدشده کامپیوتری که با اشیاء دنیای واقعی همپوشانی داشته باشد، از یک سیستم نمایشگر نصب‌شده که با حرکات سر هماهنگ است استفاده می‌شود. با این قابلیت می‌توان روشنایی اشیاء دنیای واقعی را به‌منظور افزایش رؤیت محتوای تولیدشده توسط رایانه ، کاهش داد. به‌طور خاص ، ممکن است از یک مدولاتور نور قابل تنظیم با قابلیت تنظیم مکان برای تولید یک منطقه تاریک استفاده شود که با یک شیء روشن در دنیای واقعی همپوشانی دارد  که آن نیز با محتوای تولیدشده توسط رایانه در گوشه سمت راست‌بالای میدان دید کاربر همپوشانی دارد.

این اساساً نشان می‌دهد که اپل در تلاش است تا روشنایی دنیای واقعی را تنظیم کند بنابراین می‌تواند اطلاعاتی را که از طریق عینک برای کاربر نمایش داده می‌شود ، بیشتر نشان داده شود. به‌عبارت‌دیگر ، مشاهده شیء و میزان روشنایی آن از طریق عینک متناسب با روشنایی دنیای واقعی تنظیم می‌شود و تنظیمات مربوط به هر لنز به‌صورت جداگانه انجام می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر