تولید گوشی Mi 11 شیائومی به یک میلیون نسخه خواهد رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت شیائومی در نظر دارد تا تولید پرچمدار جدید خود یعنی گوشی هوشمند Mi 11 را به یک میلیون نسخه برساند. این محصول مجهز به تراشه اسنپدارگون 888 بوده و از تاریخ 28 دسامبر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

شرکت شیائومی در نظر دارد تا نخستین محصول مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 یعنی گوشی هوشمند می 11 را در 28 دسامبر 2020 (هشتم دی ماه) وارد بازار کند. مشخصات کلیدی این محصول چندی پیش در ویبو به نمایش درآمد. ظاهرا Mi 11 تنها پرچمداری است که تا قبل از جشن های بهاره (دوازدهم فوریه مطابق با 24 بهمن)، به تولید انبوه می رسد.

طبق مطالب نوشته شده در ویبو، شیائومی پیشاپیش فضای مورد نظر برای انبار گوشی های می 11 را نیز آماده کرده است. طبق اظهارات یک افشاگر ناشناس، کمپانی چینی قصد دارد تا تولید گوشی های Mi 11 را به یک میلیون نسخه برساند. یکی از مقامات شیائومی نیز چند روز پیش به صورت سر بسته به این موضوع اشاره کرده بود.

طبق گفته های این افشاگر، شیائومی به لطف انحصاری بودن تراشه SoC اسنپدراگون 888 می تواند به راحتی به این مهم دست پیدا کند. اگر به خاطر داشته باشید تنها چند روز پس از رویداد کوالکام، لی جون (رییس هیات مدیره شیائومی) از تجهیز گوشی های Mi 11 به اسنپدراگون 888 خبر داد. این تراشه ها باید حدودا دو ماه قبل به دست شیائومی رسیده باشد.

گوشی های می 11 که در واقع جانشین سری می 10 به شمار می آیند، از دوشنبه هفته آینده وارد بازار چین می شوند. ظاهرا این پرچمداران گران قیمت یک تجربه خارق العاده و ممتاز را برای کاربر به ارمغان می آورند.

با توجه به تصاویری که تا کنون از گوشی Mi 11 به فضای مجازی راه پیدا کرده، می دانیم که این محصول دارای سیستم دوربین سه گانه (با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی) بوده و برای دوربین سلفی از حفره درون نمایشگری یا همان طراحی پانچ هول بهره می گیرد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به حافظه رم LPDDR5، وای فای 6 استاندارد، نمایشگر 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و کیفیت Quad HD+ و همینطور باتری 4780 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 55 وات اشاره کرد. وزن دستگاه نیز حدودا برابر با 196.4 گرم است.

نسخه 8 گیگابایتی Mi 11 با رنگ بنفش دودی و نسخه 12 گیگابایتی آن در رنگ بندی آبی، بنفش دودی و یک نسخه ویژه دیگر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر