حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی در حال آماده‌سازی یک میلیون می ۱۱ است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی در حال آماده‌سازی جهت عرضه اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ یعنی می 11 است. این شرکت پیش از عرضه پرچمدار جدید خود در تاریخ ۸ دی (۲۸ دسامبر) کلیدی‌ترین جزئیات آن را در یک مجموعه از پست‌ها درون شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر کرده است.

در این میان یک خبرچین می‌گوید که می 11 تا زمان فرا رسیدن جشنواره فصل بهار تنها دستگاه پرچمداری خواهد بود که در مقادیر انبوه تولید می‌شود. حساب رسمی دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) اخیراً در این‌باره، داخل ویبو فاش کرده که شیائومی موجودی می 11 را از همین حالا هم برای اهداف خود مهیا کرده است. این منبع علاوه بر مورد پیش‌، اشاره می‌کند که شرکت مذکور در حال برنامه‌ریزی برای مهیا سازی یک میلیون واحد موجودی از دستگاه یاد شده است. این گفته دقیقاً منطبق بر گزارش‌های پیشین است که به موجودی کافی شیائومی اشاره می‌کردند.

طبق گفته‌های این خبرچین، شیائومی قادر است تا به وسیله انحصار استفاده از تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۸۸ به موضوع ذکر شده دست بیابد. اگر بخواهیم به گذشته نگاهی بیندازیم، بلافاصله پس از رویداد معرفی اسنپ‌دراگون ۸۸۸، کوالکام اعلام کرد که می 11 اولین دستگاهی خواهد بود که به این تراشه‌ها مجهز خواهد شد. منبع یاد شده اضافه می‌کند که بر اساس فهرست اولویت‌بندی، شیائومی احتمالاً این تراشه‌ها را دو ماه پیش از شرکت کوالکام دریافت کرده است.

گزارش در مورد گوشی شیائومی می ۱۱

به هر حال با توجه به مقدار موجودی شیائومی (چه بر اساس گفته گزارش‌ها و چه طبق گفته منابع رسمی)، این شرکت تنها تولیدکننده‌ای خواهد بود که قادر به تولید انبوه دستگاه‌های مبتنی بر تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۸۸ پیش از فرا رسیدن جشنواره فصل بهار است.

همان‌گونه که می‌دانید، گوشی می 11 در تاریخ ۸ دی ( ۲۸ دسامبر) درون کشور چین عرضه می‌شود و طبق روال معمول، جانشین پرچمدار سال پیش شیائومی یعنی می 10 خواهد شد.

تصاویر فاش شده تاکنون مشخص کرده‌اند که دستگاه مذکور مجهز به نمایشگر دارای روزنه دوربین و دوربین‌های سه‌گانه دایره شکل خواهد بود و بر اساس بیانیه‌های رسمی، ما می‌دانیم که از رم LPDDR5 و Wi-Fi 6 بهره خواهد برد. علاوه بر این مشخص شده که این محصول دارای ۱۹۶.۴ گرم وزن است و احتمالا از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی کواد HD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۵۵ وات استفاده خواهد کرد.

یکی دیگر از موارد فاش شده آشکار می‌کند که مدل دارای رم ۸ گیگابایت این دستگاه به رنگ بنفش دودی خواهد بود و از آن سو مدل دارای رم ۱۲ گیگابایت در رنگ‌های آبی، بنفش دودی و یک ویرایش مخصوص عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر