حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مانیتور عریض MSI Optix MAG301CR2 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت MSI نسخه جدید مانیتور عریض Optix MAG301CR خود را معرفی کرده است. این نسخه جدید مانیتور Optix MAG301CR2 Widescreen نام دارد که دارای انحنای 1500R، وضوح فول HD عریض (WFHD) و سرعت نرخ تازه‌سازی تا 200 هرتز است. MSI قبلاً صفحه‌ای برای این مانیتور جدید ایجاد کرده است که برخی از ویژگی‌های آن را ذکر کرده است.

مانیتور عریض گیمینگ Optix MAG301CR2 با اندازه 30 اینچ و حداکثر سرعت تازه‌سازی تا 200 هرتز معرفی شد

MSI مانیتور گیمینگ Optix MAG301CR2 Ultra-Widescreen را با وضوح فول HD عریض، انحنای 1500R و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه معرفی کرد. این مانیتور حداکثر میزان نرخ تازه‌سازی تا 200 هرتز و پشتیبانی از HDR را دارد و به شما امکان گیم پلی روان و مشاهده تصاویری خارق‌العاده را می‌دهد. مشخصات فنی ذکرشده به این مانیتور مخصوص بازی، امکان انتخاب مناسب برای هرگونه تنظیم بازی را می‌دهد. اندازه پنل این مانیتور 29.5 اینچ با حداکثر روشنایی 300 نیت و پشتیبانی از ویژگی فری‌سینک پرمیوم (FreeSync Premium) است و این فناوری امکان بازی روان و بدون لگ را هنگام بازی به لطف سرعت تازه‌سازی تا 200 هرتز فراهم می‌کند.

MSI Introduces the Optix MAG301CR2

مانیتور بازی Optix MAG301CR2 دارای ویژگی با نام Wide Color Gamut است

مانیتور بازی Optix MAG301CR2 از ویژگی با نام Wide Color Gamut بهره می‌برد که از پوشش رنگ بیشتری نسبت به مانیتورهای بازی استاندارد برخوردار است. قابلیت نشان دادن رنگ‌های بیشتر به شما امکان می‌دهد تا تجربه بازی بسیار جذاب‌تری داشته باشید، رنگ‌های گیم پلی بسیار زیبا و واقع‌گرایانه‌تر به نظر می‌رسند. این مانیتور همچنین دارای پشتیبانی HDR است که تصاویری با جزئیات بیشتر تولید می‌کند و تصاویر در مقایسه با مانیتورهای سنتی، مشابه آنچه چشم انسان از دنیای واقعی مشاهده می‌کند، دیده می‌شود.

این مانیتور با استفاده از یک پنل VA هم نرخ تازه‌سازی بالا و هم زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه را فراهم می‌کند که این ویژگی مناسب برای گیمرهایی است که از بازی‌های تیراندازی اول‌شخص، بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی لذت می‌برند. پایه موجود این مانیتور مخصوص بازی امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش را فراهم می‌کند. همچنین، این مانیتور دارای سوراخ‌های نصب 75 میلی‌متر در 75 میلی‌متر است. در مورد اتصالات، این مانیتور از یک پورت DisplayPort 1.2، دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت USB Type-C استفاده می‌کند. در کنار ورودی‌های تصویر، دو پورت USB Type-A وجود دارد.

MSI هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه مانیتور بازی Optix MAG301CR2 برای خرید و یا قیمت آن را منتشر نکرده است. قیمت این مانیتور به احتمال زیاد مشابه نمایشگر گیمینگ MSI Optix MAG301CR خواهد بود که قیمت آن در آمازون 349.99 دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر