حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر و مشخصات کلیدی وان‌پلاس ۹ فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طبق شایعات اخیر، وان‌پلاس قصد دارد سه مدل پرچم‌دار جدید را با نام‌های وان‌پلاس ۹، ۹ پرو و ۹ Lite یا ۹E به بازار عرضه کند. ما هنوز نام رسمی گوشی دوم را نمی‌دانیم. در هر صورت، گزارش امروز تنها درباره وان‌پلاس ۹ است. چند تصویر منتشرشده سوراخ دوربین سلفی در نمایشگر را تأیید می‌کنند و ویژگی شارژ بی‌سیم معکوس را نیز نشان می‌دهند.

در حال حاضر، تنها وان‌پلاس ۸ پرو از شارژ بی‌سیم و همچنین شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. بنابراین، ما فکر می‌کردیم که این دو ویژگی از این به بعد، برای مدل‌های پرو اختصاص داده می‌شود خصوصاً از آنجا که وان‌پلاس ۸T نیز دارای این ویژگی نیست. البته ممکن است سری جدید وان‌پلاس ۹ این‌گونه نباشند.

OnePlus 9

علاوه بر این، ۹۱mobiles اطلاعاتی را در مورد شارژ سیمی و باتری این گوشی به دست آوردند. هردو قدرت قابل توجهی دارند. یک شارژر ۶۵ واتی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مدل جدید را شارژ خواهد کرد. مدل قبلی دارای یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود.

احتمالاً در آینده اطلاعات جدیدتری از این سری فاش شوند چرا که وان‌پلاس در حال آماده‌سازی این سه دستگاه برای عرضه در اواسط ماه مارس است. اما شاید لازم نباشد تا ماه مارس صبر کنیم تا اطلاعات این سری را به دست آوریم.

OnePlus 9

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر