آنر V40 مجهز به سریع‌ترین نرخ نمونه لمس ممکن است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی آنر V40 مدتی است که در صدر اخبار قرار دارد و موارد فاش شده مربوط به آن دقیق‌تر و واضح‌تر شده‌اند. آخرین مورد لو رفته به نرخ نمونه لمس نمایشگر این دستگاه اشاره می‌کند و طبق گفته‌های دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) که یک منبع معتبر به شمار می‌آید، ما با قوی‌ترین فناوری این زمینه رو به رو خواهیم شد.

گزارش فاش شده مقایسه‌ای را بین یک نمایشگر مجهز به نرخ نمونه لمس ۱۸۰ هرتز و نمایشگر V40 نشان می‌دهد؛ طی این مقایسه برتری کامل محصول جدید آنر مشخص است و احتمال می‌رود که از نرخ نمونه لمس ۲۷۰ و یا حتی بالاتر بهره ببرد.

گوشی آنر V40

در حال حاضر نمایشگر‌های OLED ایسوس ROG فون ۳ و سری بلک شارک ۳ شیائومی با در اختیار داشتن نرخ نمونه لمس ۲۷۰، قوی‌ترین دستگاه‌های بازار از این لحاظ هستند. با این حال به نظر می‌رسد این برتری چندان دوام نیاورد و عرضه V40 آنر تمام معادلات را تغییر دهد.

گزارش مذکور به کیفیت بالای حداکثر روشنایی و دفع نور آفتاب توسط نمایشگر پرچم‌دار این شرکت هم اشاره کرده و به تحسین آن پرداخته است.

تولیدکننده‌های چینی دستگاه‌های هوشمند در سال‌های اخیر عملکرد خوبی را در تولید و عرضه محصولات با کیفیت ثبت کرده‌اند؛ با این حال هنوز هم بسیاری از کاربران محصولات کره‌ای و آمریکایی را در اولویت نخست خود جای می‌دهند. به نظر شما اکنون بازار محصولات چینی با چه چالش‌هایی رو‌به‌رو است؟ کمبود ایده یا کاهش کیفیت؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر