گلکسی اسمارت تگ سامسونگ در دو رنگ عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ درحال کار بر روی ردیاب‌های هوشمند گلکسی اسمارت تگ است و این ردیاب‌ها قبلاً گواهی‌نامه مخابرات اندونزی را دریافت کرده‌اند. اکنون، گزارشی منتشر شده است که شمایل این برچسب‌های هوشمند را نشان می‌دهد.

تصویر متحرکی از برچسب هوشمند گلکسی در فایل APK برنامه سامسونگ SmartThings یافت شده است. این تصویر، دستگاهی با طراحی مربعی را نشان می‌دهد. یک شکل حلقه‌ای در مرکز و یک برش در بالا وجود دارد که می‌تواند یک دکمه یا سوراخی برای وصل کردن آن باشد و مانند شایعات قبلی، اسمارت تگ سامسونگ را در دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهد. در کنار این برچسب، یک انیمیشن کوچک نیز قابلیت ردیابی بلوتوثی را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، مانند ردیاب‌های هوشمند Tile Tracker لبه‌های آن کمی خمیده هستند. ردیاب‌های هوشمند Tile Tracker دستگاه‌هایی هستند که از Bluetooth LE (کم انرژی) و باتری برای کمک به یافتن اشیای ضروری مانند کلیدها، کیف پول، ریموت، گوشی‌های هوشمند و غیره استفاده می‌کنند. سامسونگ قبلاً محصول مشابه خود را با نام SmartThings Tracker در سال ۲۰۱۸ روانه بازار کرده است و این شرکت کره‌ای از ویژگی جدید SmartThings Find در برنامه سامسونگ SmartThings برای کمک به مکان‌یابی دستگاه کاربران (در حالت آفلاین) رونمایی کرده بود.

گفته می‌شود ردیاب جدید سامسونگ پیشرفت‌هایی مانند بلوتوث ۵٫۱، UWB (باند ارتباطی گسترده)، NFC و RFID را به همراه داشته باشد. نام‌گذاری “Smart Tag”  کمی مشابه AirTags شایعه‌شده اپل به‌نظر می‌رسد. در اوایل ماه میلادی، سامسونگ اسمارت تگ با ثبت یک علامت تجاری در EUIPO،با شماره مدل EI-T5300 مشخص شد. این شرکت احتمالاً ردیاب هوشمند خود را با قیمتی حدود ۱۵ یورو در کنار سری گلکسی S21 در تاریخ ۱۴ ژانویه معرفی می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر