تخفیف 15 درصدی اپل واچ در وب سایت آمازون

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
ارائه تخفیف روی محصولات تازه معرفی شده اپل بسیار بعید است و اما به نظر ‌می‌رسد که اپل واچ سری 6 این بار از این قاعده مستثنا شده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از engadget، این ساعت هوشمند در شرایط عادی 399 دلار قیمت دارد اما برخی از تخفیف‌های جزئی قیمت این محصول را در آمازون به 350 دلار نیز رسانده است. با این حال هم اکنون شما ‌می‌توانید نسخه Product RED این ساعت هوشمند را در آمازون و بست بای به قیمت 339 دلار خرید کنید.
 
جالب است بدانید که بخشی از درآمد حاصل از فروش نسخه Product RED اپل واچ سری 6 به تحقیقات مرتبط با ویروس اچ آی وی اختصاص داده شده است. این تامین مالی در حال حاضر بسیار ارزشمند است زیرا کووید-19 چالش‌های زیادی را در مسیر دسترسی به نیروی مراقبتی، درمان و داروها برای افراد مبتلا به ایدز ایجاد کرده است.
 
 
 
اپل واچ سری 6 به خصوص برای ورزشکاران و در مجموع برای تمامی آیفون داران گزینه بسیار مناسبی است. شباهت ظاهری آن به سری 5 بسیار بالاست اما اپل تغییرات زیادی را در زمینه سخت افزار داخلی آن ایجاد کرده است. از مهم ترین این تغییرات ‌می‌توان به برخورداری از حسگر اکسیژن خون و ارتفاع سنج همیشه روشن آن اشاره کرد.
 
علاوه بر این اپل واچ سری 6 نسبت به نسخه قبلی اش سریع تر شده و کارکردن با آن راحت تر است. همچنین عمر باتری آن بر خلاف وجود صفحه نمایش همیشه روشن دوام بیشتری دارد و سرعت شارژ کامل این گجت نسبت به سری 5 بیشتر شده است.
 
اگر به رنگ قرمز علاقه مند نیستید ‌می‌توانید سایر رنگ‌های این ساعت هوشمند از قبیل سیاه، صورتی و آبی را از وب سایت آمازون با تخفیفی 50 دلاری به قیمت 350 دلار بخرید. علاوه بر این شما ‌می‌توانید نسخه 44 میلی متری اپل واچ سری 6 مدل Product Red  را نیز با 50 دلار تخفیف به قیمت 380 دلار خریداری کنید.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر