حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

امکان ویرایش اسناد در جیمیل برای کاربران مایکروسافتی ورک اسپیس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
مایکروسافت به اعضای گوگل ورک اسپیس اجازه می دهد که از این پس فایل‌های ورد ضمیمه شده به ایمیل را بدون دانلود آن ویرایش کنند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، گوگل ویرایش اسناد مایکروسافت آفیسی که از طریق جیمیل ارسال شده‌اند را آسان تر کرده است. قابلیت جدیدی که برای گوگل ورک اسپیس (به پیش از آن G Suite نام داشت) عرضه شده است، به کاربران اجازه می دهد که اسناد را به ضورت مستقیم از طریق inbox خود ویرایش کنند.
 
ضمیمه‌های مایکروسافت آفیس با این تغییر به گزینه ویرایش جدیدی مجهز می‌شوند و زمانی که ویرایش به پایان می رسد، گزینه جدیدی برای به اشتراک گذاری اسناد از طریق ایمیل برایشان نمایش داده می‌شود. هر دوی این تغییرات با از بین بردن قدم هایی که پیش از این برای ویرایش و ایمیل کردن فایل‌های مایکروسافت آفیس ضروری بود، در زمان کاربر صرفه جویی می کنند.
 
 
 
گوگل در این رابطه توضیح داده است که:« زمانی که شما یک سند ورد را به عنوان فایل ضمیمه یک ایمیل دریافت می کنید می توانید آن را با یک کلیک باز کرده و از طریق Docs به ویرایش آن بپردازید و در عین حال فرمت ورد را برای این فایل حفظ کنید.»
 
سپس شما می توانید با افزودن فایل ویرایش شده به ایمیل اصلی آن را به مخاطب ارسال کنید. به این ترتیب با حذف قدم هایی نظیر دانلود فایل به منظور انجام ویرایش یا جستجوی ایمیل مرتبط برای ضمیمه دوباره فایل به آن می توانید برای خود‌اندکی زمان ذخیره کنید و کارها را با سرعت بیشتری انجام دهید.
 
این به روز رسانی در حال عرضه شدن برای گوگل ورک اسپیس است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده است که احتمالا عرضه قابلیت یاد شده برای همگان دو هفته طول خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این کمپانی تصمیم دارد که در آینده این ویژگی را برای نسخه استاندارد جیمیل نیز عرضه کند یا خیر.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر