بوگاتی سیستم‌ صوتی خانگی رویال را معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 بوگاتی را بیشتر به‌ واسطه‌ی ساخت اتومبیل‌های بسیار لوکس می‌شناسیم و حالا این شرکت وارد کسب‌وکار جدیدی شده است. ازآنجایی‌که بوگاتی اتومبیل‌ رده‌بالا تولید می‌کند، محصول جدید آن هم بسیار رده‌بالا است. این خودروساز نام‌آشنا با همکاری شرکت آلمانی Tidal سیستم‌ صوتی خانگی ساخته است؛ البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این شرکت ارتباطی با سرویس استریم موسیقی Tidal ندارد.

مقاله‌ی مرتبط:

سیستم صوتی خانگی بوگاتی اولین محصول لوکس بوگاتی در این حوزه است و با نام «رویال» راهی بازار می‌شود. اگر از جمله علاقه‌مندان خودروهای لوکس باشید حتما می‌دانید که بوگاتی سریع‌ترین اتومبیل‌های دنیا را تولید می‌کند. حالا ساخت سیستم صوتی خانگی توسط این شرکت خیلی‌ها را هیجان‌‌زده کرده است.

بلندگوهای رویال به‌صورت ایستاده روی زمین قرار می‌گیرند و از چهار ساب‌ووفر تشکیل شده‌اند. یک درایور سه‌جهته روی این بلندگوها دیده می‌شود و هر کدام از این بلندگوها آمپلی‌فایر خاص خود را دارد. بلندگوهای رویال با کنترلرهای بوگاتی عرضه می‌شوند که به کاربران اجازه می‌دهند بلندگوها را به وسیله‌های مختلف متصل کنند.

شرکت بوگاتی تنها ۳۰ جفت از این بلندگوها را در دو مدل مختلف راهی بازار می‌کند. یکی از این مدل‌ها Noir و دیگری Blanc نام دارد. این سیستم‌ صوتی خانگی ۱۶۰ کیلوگرم وزن دارد و هنوز مشخص نیست با چه قیمتی راهی بازار می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر