میز رایانه مخصوص بازی GD100 شرکت SPC گیر معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

SPC گیر میز رایانه مخصوص بازی GD100 را با ترکیبی کامل از راحتی و زیبایی معرفی کرده است. این میز رایانه مخصوص بازی دارای الگوی پوشش فیبر کربن و یک جنس فوق‌العاده بادوام و پایدار است. میز رایانه مخصوص بازی GD100 در حال حاضر از طریق وب‌سایت SPC گیر با قیمت ۱۶۹ یورو یا تقریباً ۲۰۷٫۵۹ دلار در دسترس است.

میز رایانه مخصوص بازی GD100 ترکیبی کامل از راحتی و زیبایی را ارائه می‌دهد و با این حال ویژگی‌های متعددی برای قرارگیری و هدایت کابل را ارائه می‌دهد

میز رایانه مخصوص بازی GD100 یک میز بزرگ است که با دقت طراحی شده است و به‌راحتی به گیمرها این امکان را می‌دهد که یک ماوس پد بزرگ و یک کیس PC بسیار بزرگ ATX را درون میز قرار دهند. این میز بزرگ دارای الگوی پوشش فیبر کربن است که زیبایی میز رایانه SPC گیر را افزایش می‌دهد و این میز را در برابر خراش مقاوم‌تر می‌کند و باعث می‌شود که صفحه پد ماوس بهتر بر روی میز قرار گیرد. پشت این میز دارای پوشش برش پروفیل دار به سمت عقب است تا در صورت لزوم، اتصال قطعات آسان‌تر و فضای اضافی برای قرارگیری و هدایت کابل فراهم شود.

spc gear gd100

یکی از موارد خارق‌العاده این میز بازی قفسه فلزی طراحی‌شده برای نگه داشتن نوار برق واقع در زیر میز است. این قفسه فلزی با قرار دادن همه سیم‌ها در زیر میز ، امکان تنظیم بدون مشکل را فراهم می‌کند.

spc gear gd100

میز مخصوص بازی GD100 دارای دو پایه فولادی پهن است که از پدهای لاستیکی قابل تنظیم برای محافظت از کف و اطمینان از تراز بودن میز بهره می‌برد

این میز همچنین از امکانات زیادی برای قرارگیری و هدایت کابل برخوردار است و از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به آویزهای پلاستیکی ، بست‌های لاستیکی و کاندویت در پایه‌ها اشاره کرد. این ویژگی‌ها امکان تنظیم بی‌عیب و نقص میز شرکت SPC گیر را فراهم می‌کنند. سازمان‌دهی پیشرفته کابل را امکان‌پذیر می‌کنند و راهی برای عبور کابل‌های برق از پایه این میز رایانه مخصوص بازی ارائه می‌دهند. یکی دیگر از موارد خارق‌العاده این میز مخصوص بازی ، مجموعه velcro است که به سازندگان این امکان را می‌دهد تا کابل‌ها را به‌راحتی و در پایین میز ببندند.

بدنه لاستیکی این میز به شما این امکان می‌دهد تا یک راه ساده‌تر برای هدایت کابل‌های صفحه‌کلید و ماوس داشته باشید تا روی میز رایانه شما تمیز و باورنکردنی شود. میز مخصوص بازی GD100 دارای دو پایه فولادی پهن است که از پدهای لاستیکی قابل تنظیم برای محافظت از کف و اطمینان از تراز بودن میز بهره می‌برد. این پایه فولادی تقویت‌شده دارای تحمل وزن حداکثر ۱۷۵ پوند یا ۸۰ کیلوگرم است.

میز رایانه مخصوص بازی GD100 در حال حاضر از طریق وب‌سایت SPC Gear در دسترس است و قیمت آن ۱۶۹ یورو یا تقریباً ۲۰۷٫۵۹ دلار است. اگرچه ممکن است این میز نسبت به میزهای دیگر قیمت بیشتری داشته باشد ، اما طراحی و ویژگی‌های خارق‌العاده ارائه‌شده توسط این میز باعث می‌شود تا در مجموع، قیمت مناسبی داشته باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر