حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

محفظه SSD NVMe M.2 MS12 سیلوراستون معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت سیلوراستون از محفظه SSD MS12 اکسترنال NVMe M.2 رونمایی کرده است که ضمن ارائه پشتیبانی از طول‌های مختلف SSD M.2، از رابط USB 3.2 نسل دوم Type-C استفاده می‌کند. رابط USB 3.2 نسل دوم این محفظه M.2 SSD می‌تواند تا ۲۰ گیگابایت در ثانیه سرعت انتقال اطلاعات را تأمین کند. سیلوراستون هنوز قیمت یا زمان عرضه MS12 برای خرید را اعلام نکرده است.

محفظه MS12 M.2 SSD سیلوراستون دارای هیت سینک آلومینیومی است در حالی که از رابط USB 3.2 نسل دوم استفاده می‌کنید و اجازه انتقال اطلاعات تا ۲۰ گیگابایت در ثانیه را می‌دهد

محفظه SSD MS12 M.2 سیلوراستون از جدیدترین رابط ۳٫۲ نسل دوم Type-C استفاده می‌کند که می‌تواند تا ۲۰ گیگابایت در هر ثانیه سرعت انتقال را پشتیبانی کند. این رابط برای درایو حالت جامد NVMe M.2 ساخته شده است که به‌راحتی می‌تواند به سرعت انتقال تا ۲۰ گیگابایت در ثانیه برسد. در این محفظه از آلومینیوم برای خنک کردن SSD‌های NVMe به‌طور مؤثر استفاده شده است و پدهای حرارتی دوتایی امکان هدایت حرارتی آسان را می‌کنند. این محفظه SSD از کانکتور ASMedia ASM2364 استفاده می‌کند و این محفظه به‌صورت تک‌رنگ و سیاه‌رنگ است. LED موجود در هنگام روشن شدن دارای یک نور آبی و هنگام دسترسی کاربر به داده‌های ذخیره‌شده در دستگاه، دارای یک چراغ آبی چشمک‌زن است.

SilverStone MS12 External NVMe M.2 SSD Enclosure

این محفظه از طراحی ناهموار و دارای آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد که باعث افزایش بیشتر ظرفیت خنک‌سازی می‌شود و در عین حال یک پوشش بیرونی با دوام فوق‌العاده برای دستگاه را فراهم می‌کند. این محفظه نه تنها با مشخصات PCI اکسپرس بیس بلکه با مشخصات پایه NVMe اکسپرس نیز سازگار است.

SilverStone MS12 External NVMe M.2 SSD Enclosure

این محفظه تنها از SSD‌های PCIe M.2 NVMe پشتیبانی می‌کند و از SATA M.2 یا PCIe AHCI M.2 پشتیبانی نمی‌کند

این محفظه از سه اندازه مختلف SSD پشتیبانی می‌کند و این اندازه‌ها شامل ۲۲ در ۸۰ در ۸۰ میلی‌متر، ۲۲ در ۶۰ در ۶۰ میلی‌متر و ۲۲ در ۴۲ در ۴۲ میلی‌متر است. این محفظه اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از اندازه‌های مختلف SSD در آن قرار گیرد و امکان استفاده گسترده را برای محفظه SSD MS12 اکسترنال NVMe M.2 فراهم می‌کند.

در مورد سازگاری، این محفظه فقط از SSD‌های PCIe M.2 NVMe پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از SATA M.2 یا PCIe AHCI M.2 را ارائه نمی‌دهد. کاربران باید اطمینان حاصل کنند که NVMe SSD مورد نظر خود از PCIe M.2 NVMe SSD استفاده می‌کند.

این محفظه از هر دو دستور BOT و UAS پروتکل و Trim پشتیبانی می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که داده‌های ذخیره‌شده در درایو نصب‌شده ایمن هستند. سیلوراتسون هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت MS12 یا اطلاعاتی راجع به زمان عرضه این محفظه SSD برای خرید اعلام نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر