حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی امروز یک رویداد عظیم در پکن چین برگزار کرد و در آن آخرین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود و همچنین آخرین نسخه از رابط کاربری سفارشی خود با نام MIUI 12.5 را معرفی کرد. این نسخه نسبت به MIUI 12 ارتقاء یافته است و با بهبودهای گسترده در زمینه حریم خصوصی، مدیریت بهینه اپلیکیشن‌ها و توانایی دریافت اعلان‌ها و انجام برخی کارها بر روی دستگاه‌های متصل ویندوز بدون دردسر همراه است.

شیائومی تصریح کرد که با وجود آنکه نام این نسخه باعث می‌شود تصور کنیم که به‌روزرسانی جدید دارای تغییرات جزئی نسبت به MIUI 12 است، اما در واقع یک گام بزرگ رو به جلو است و همان چیزی است که در سال ۲۰۲۱ به تلفن‌های این شرکت قدرت می‌بخشد. این شرکت دلیل اینکه تصمیم گرفته است تا از شماره ۱۳ استفاده نکند را مشخص نکرد، اما حدس ما این است که برخی از خرافات دخیل بوده است.

MIUI 12.5 جدید زیبایی و طراحی بصری را بهبود بخشیده است. مدیر شرکت شیائومی حاضر در صحنه این رابط کاربری را با iOS مقایسه کرده و گفته است که اثرات انتقال تقریباً یکسان است. شیائومی همچنین در مقایسه با اپل، هواوی، اوپو، ویوو و میزو شرکتی است که کمترین اپلیکیشن‌های سیستمی را به رابط کاربری خود اضافه می‌کند.

MIUI 12.5

MIUI 12.5 از ۲۰ درصد حافظه کمتر و ۲۵ درصد انرژی کمتر استفاده می‌کند

توسعه پیشرفته انجام‌شده شامل بازنویسی ساختار اصلی بود. بنابراین، MIUI 12.5 از ۲۰ درصد حافظه کمتر و ۲۵ درصد انرژی کمتر استفاده می‌کند. همچنین، استفاده از حافظه پس‌زمینه به‌طور متوسط ۳۵ درصد کاهش یافته است. در مورد اپلیکیشن‌ها نیز فقط تعداد اندکی اپلیکیشن‌های از پیش نصب‌شده برای تنظیمات، دوربین و تماس‌های تلفنی وجود دارد و هیچ نرم‌افزار اضافه دیگری را مشاهده خواهید کرد.

MIUI 12.5

درست مثل MIUI 11 و MIUI 12، ما یک تصویر زمینه پویای دیگر داریم. این بار شاهد بلندترین قله کوه چهار خواهر در سیچوان چین هستیم و این تصویر پس‌زمینه بر اساس آب‌وهوای واقعی اطراف شما، با زندگی واقعی سازگار می‌شود. همچنین سفارشی‌سازی‌های بیشتری از نظر دیداری و شنیداری وجود دارد. اعلان‌های متعدد با الهام از مکان‌های مختلف در سراسر جهان در چهار زنگ مختلف ارائه می‌شوند.

MIUI 12.5

بیش از ده تلفن هوشمند واجد شرایط دریافت اولین بتای خصوصی هستند

در مورد امنیت نیز MIUI 12.5 به شما امکان می‌دهد تا از دسترسی اپلیکیشن‌ها به مکان، داده‌های خصوصی و دسترسی به کلیپ بورد جلوگیری کنید و گذرواژه‌ها یا سایر اطلاعات حساس ذخیره نخواهند شد.

بیش از ده تلفن هوشمند واجد شرایط دریافت اولین بتای خصوصی هستند که محدود به چین خواهد بود. تمام دستگاه‌های می ۱۰ و همچنین ردمی K30 و حتی برخی از گوشی‌های اوایل سال ۲۰۱۹ مانند برخی از نسخه‌های ردمی نوت ۷ و شیائومی می ۹ قادر به دریافت نسخه جدید خواهند بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر