حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی iQOO 7 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در ۱۱ دی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در اوایل این ماه، iQOO تصویری از نسخه iQOO 7 BME را برای تأیید دستگاه iQOO 7 منتشر کرد. امروز، این شرکت از طریق کانال ویبو خود رسماً تأیید کرد که iQOO 7 در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر (به وقت محلی) در روز دوشنبه ۲۲ دی (۱۱ ژانویه) در چین معرفی خواهد شد.

پوستر رسمی نسخه iQOO 7 BMW طراحی پشتی آن را نشان داده است. این گوشی از سه دوربین رو به عقب به‌صورت مثلثی استفاده خواهد کرد نسخه ویژه BMW دارای بدنه پشتی سفید با نوارهای آبی و قرمز است.

iQOO 7

طراحی جلوی iQOO 7 هنوز مشخص نشده است. با این حال، گزارش‌های پیرامون آن ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند می‌تواند از همان نمایشگر موجود در سری ویوو X60 که دیروز در چین به‌طور رسمی معرفی شد، برخوردار باشد. از این رو، انتظار می‌رود iQOO 7 از یک نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی امولد با یک سوراخ دوربین سلفی در بالا برخوردار باشد.

Snapdragon 888

صفحه iQOO 7 ممکن است از وضوح تصویر فول HD پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز برخوردار باشد. همچنین، می‌توان آن را به یک حسگر اثرانگشت در صفحه مجهز کرد. همانند مدل‌های قبلی، iQOO 7 نوید یک عملکرد درجه‌یک را می‌دهد زیرا از تراشه موبایل اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G کوالکام بهره می‌برد. همچنین، این گوشی هوشمند از رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهد برد.

iQOO 7

در مورد دوربین جلوی iQOO 7 هنوز خبری در دسترس نیست. در مورد دوربین پشتی، ممکن است این گوشی از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از تثبیت‌کننده نوری (OIS) استفاده شود. هنوز اندازه دقیق باتری iQOO 7 مشخص نیست. اعتقاد بر این است که تلفن هوشمند V2049 که در اوایل ماه جاری با یک شارژر سریع ۱۲۰ وات مشاهده شد، می‌تواند گوشی هوشمند iQOO 7 باشد. پیش‌بینی می‌شود در این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ نصب شود. در آستانه معرفی، خرده‌فروش محبوب چینی JD.com شروع به دریافت رزرو برای تلفن‌های هوشمند کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر