جدیدترین اطلاعات فاش‌شده از عرضه Mi 11 Pro خبر می‌دهند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوایل هفته جاری، شیائومی Mi 11 را به بازار عرضه کرد و ازنظر تئوری، این دستگاه درمقایسه‌با Mi 10 استاندارد نسخه‌ای کاملا پیشرفته است. گوشی هوشمند Mi 10 پرو اوایل سال جاری عرضه شده بود؛ اما شیائومی در رویداد معرفی از Mi 11 پرو نام نبرد.

در‌حال‌حاضر، یکی از افشاکنندگان دنیای فناوری در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده است که Mi 11 Pro واقعا در حال عرضه است. این افشاگر به‌طور‌خاص ادعا می‌کند نسخه پرو مشخصات صفحه‌نمایش کاملا مشابهی با مدل استاندارد دارد.

این فرد پیش‌تر در اظهارنظر قبلی خود ادعا کرده بود مدل‌های استاندارد و پرو باهم عرضه نمی‌شوند و نسخه‌ی استاندارد، تنها گزینه موجود قبل از جشنواره‌ی بهار خواهد بود که در اواسط فوریه برگزار شد. به‌عبارت‌دیگر، حدس زده می‌شود مدل پرو پس‌از‌آن روانه‌ی بازار می‌شود.

نسخه‌ی معمولی Mi 11 اولین‌بار پس از Mi Note Pro در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و به نمایشگر QHD+ اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ Gorilla Glass Victus مجهز است. همچنین، برای دوربین سلفی حفره‌ای درون نمایشگر در نظر گرفته شده است. اگر گفته‌های این افشاکننده درست باشد، تجربه‌ی نمایش عالی برای کاربران ارائه خواهد شد.

در ادامه بخوانید:

شیائومی هنوز اطلاعاتی در‌این‌باره منتشر و حتی این ادعاها را تأیید یا تکذیب نکرده است. بااین‌حال، انتظار داریم مدل پرو در‌کنار سایر نسخه‌های به‌روز‌شده‌ی این شرکت عرضه شود که از امکانات بهتری برخوردار باشد. برای مثال، در دوربین آن از لنز تله‌فوتو استفاده شده باشد تا تصاویر نهایی جذاب‌تر شوند. دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی احتمال عرضه‌ی مدل جدید دستگاه شیائومی چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر