حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 احتمالا پردازنده میان رده دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۱ واحد موبایل خود را دستخوش تغییراتی عمده کند. نخستین قدم سامسونگ در این زمینه، رونمایی گلکسی اس ۲۱ اولترا با پشتیبانی از قلم اس پن (S Pen) در دی‌ امسال خواهد بود. افزون‌براین، گلکسی زد فولد ۳ قرار است دومین گوشی پرچم‌دار سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ باشد و در نیمه‌ی دوم این سال به بازار بیاید. به‌تازگی جزئیات بیشتری از مدل بعدی گلکسی زد فلیپ 5G فاش شده است که فعلا آن را با نام گلکسی زد فلیپ 3 می‌شناسیم. 

گزارش جدید خبرگزاری GSMArena به‌نقل از سایت گلکسی‌کلاب اعلام می‌کند سامسونگ احتمالا قصد دارد در مدل بعدی گلکسی زد فلیپ از تراشه‌ای میان‌رده بهره بگیرد تا گلکسی زد فلیپ 3 به مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی تاشدنی بازار تبدیل شود.

به‌گفته‌ی گلکسی‌کلاب‌، شماره‌مدل دستگاه جدید سری گلکسی زد فلیپ SM-F720F است. حرف F در این شماره‌مدل نشان می‌دهد با محصولی بین‌المللی طرف هستیم. به‌علاوه، نبود حرف B بدین‌معنی است که این گوشی نمی‌تواند از شبکه‌ی 5G پشتیبانی کند. 

در ادامه بخوانید:

استفاده از تراشه‌ی 4G در نگاه اول کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ زیرا جدیدترین دستگاه سری گلکسی زد فلیپ به مودم 5G مجهز است. سامسونگ گوشی گلکسی زد فلیپ را با قیمت ۱،۴۴۹ دلار و مدتی بعد، گلکسی زد فولد ۲ را با قیمت ۱،۹۹۹ دلار عرضه کرد. در‌حال‌حاضر، سخت است بخواهیم قیمت گلکسی زد فلیپ 3 را پیش‌بینی کنیم. حتی اگر سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 3 از تراشه‌ی میان‌رده استفاده کند، فکر نمی‌کنیم قیمت این گوشی کمتر از ۱،۰۰۰ دلار باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر