احتمال عرضه گلکسی A32 5G سامسونگ در ماه آینده

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی گلکسی A32 5G سامسونگ به تازگی جواز Bluetooth SIG را دریافت کرده است. این محصول که به تراشه Dimensity 720 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده، احتمالا در اوایل سال جدید میلادی به بازار می آید.

گوشی گلکسی A32 5G به تازگی در پایگاه داده Bluetooth SIG مشاهده شده و برخی مشخصات آن، در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. همانطور که در تصویر زیر می بینید، شماره مدل SM-A326B، SM-A326_DS و SM-B326BR_DS بر گوشی  گلکسی A32 5G دلالت دارند. نکته جالب توجه دیگر آن است که این محصول از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

دستگاه هایی که در Bluetooth SIG به نمایش در می آیند معمولا یک ماه بعد وارد بازار می شوند. بنابراین می توان گفت زمان زیادی به تاریخ عرضه مدل 5G گوشی A32 نیز باقی نمانده است. البته طبق گزارش های منتشر شده، برخی بازارها تنها نسخه 4G این محصول را دریافت خواهند کرد.

مشخصات فنی و ظاهری گلکسی A32 5G سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ دارای نمایشگر 6.5 اینچی است. یک بریدگی قطره ای شکل نیز در بالای صفحه آن به چشم می خورد که در واقع جایگاه دوربین سلفی است. این محصول برای پردازش داده ها از تراشه Dimensity 720 مدیاتک کمک می گیرد. البته نسخه 4G احتمالا به پردازنده دیگری مجهز می شود.

گلکسی A32 5G دارای یک سیستم دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است. البته یک فلش ال ای دی و یک سنسور دیگر (احتمالا سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی) نیز در سمت راست ماژول دیده می شوند. از دیگر مشخصات این محصول می توان به بهره مندی از سیستم عامل اندروید 11، جک 3.5 میلیمتری و باتری 5000 میلی آمپرساعتی اشاره کرد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره ظرفیت حافظه این محصول وجود ندارد. گوشی جدید سامسونگ احتمالا نخست وارد بازار اروپا شده و با قیمت 299 یورو (367 دلار) به فروش برسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر