صفحه پشتیبانی از گلکسی باذر پرو راه‌اندازی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ما تنها دو هفته تا عرضه گلکسی بادز پرو، نسل جدید هدفون‌های سامسونگ فاصله داریم و این شرکت برای آماده‌سازی خود، صفحه پشتیبانی از این محصول جانبی را راه‌اندازی کرده است.

این صفحه پشتیبانی در شعبه کانادایی وب‌سایت سامسونگ راه‌اندازی شده است ولی فعلاً‌ به جز شماره مدل SM-R190 مورد خاص دیگری را لو نمی‌دهد. با این حال ما تقریباً همه چیز را در مورد این نسل جدید هدفون‌ها می‌دانیم. گلکسی بادز پروهای جدید طراحی درون گوشی کاملاً یکسانی با بادزهای پیشین و بادز پلاس‌ها دارند؛ با این حال شرکت مذکور کیفیت صدا، حالت محیطی و حالت حذف نویز آن‌ها را تا جای ممکن بهبود داده است.

صفحه سامسونگ گلکسی بادز پرو

حالت خمیده‌تر بادز پرو‌های جدید می‌تواند به این معنی باشد که اکنون این هدفون‌ها بسیار بیشتر در گوش کاربر فرو می‌روند و کیفیت صدای بهتری را منتقل می‌کنند. آخرین شایعات این‌گونه اشاره کرده‌اند که نسل جدید هدفون‌های سامسونگ در آمریکا با قیمت منطقی ۱۹۹ دلار و در اروپا با قیمت ۲۲۹ یورو عرضه خواهند شد.

روند عرضه هدفون‌های جدید چندین سال است که پیرو سیاست‌های اپل پیش می‌رود؛ اپل اولین بار با رونمایی هدفون‌های بی‌سیم دلربای خود، تولید موج جدیدی از محصولات را کلید زد که اکنون در شرکت‌های سامسونگ، هوآوی، ریلمی و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان در نظر گرفته می‌شوند. نظر شما در مورد این روند چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر