لینک دانلود نسخه‌ی جدید مرورگر اج، فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



ویندوز اکسپلورر را که حتما می‌شناسید، همان مرورگر نه چندان جالب نصب شده در سیستم‌عامل‌های قدیمی ویندوز. مایکروسافت به دلیل کیفیت بسیار پایین آن تصمیم گرفت در ویندوز ۱۰ مرورگر جدیدی را به کار بگیرد که توان رقابت با گوگل کروم و فایرفاکس را داشته باشد.  برای این منظور  مرورگر اج منتشر شد. اکنون نسخه متفاوتی از این نرم‎افزار در دسترس است. برای ادامه خبر با تک تایمز همراه باشید.

نهمان‌طور که گفته شد سخه‌ای از مرورگر آتی شرکت مایکروسافت در اینترنت درز کرده است؛ هم‌اکنون لینک‌های دانلود مرورگر مذکور بر روی چند وب‎سایت شناخته شده و انجمن‌های بررسی نر‌م‎افزار‌های بتا یا آزمایشی، در دسترس است. به نظر می‌رسد نرم‌افزار مذکور، نسخه‌ای آزمایشی از مرورگر اج است که انتظار می‌رود مایکروسافت به‌زودی از آن رسما رونمایی کند.

ورژن جدید مرورگر اج بر پایه کرومیوم طراحی شده و در نسخه درز شده ویژگی‌های همچون همگام‌سازی سایت‌های محبوب، قابلیت افزودن افزونه‌های گوناگون و ترفند‌های جالبی در رابط کاربری مشاهده می‌شوند. البته جای خالی برخی از قابلیت‌ها که انتظار می‌رفت در این نسخه افزوده شوند، کماکان احساس می‎شود.

مایکروسافت هنوز ویژگی‌هایی همچون دسته‌بندی تب‌ها و رنگ‌آمیزی با قلم را به این مرورگر نیفزوده است. دارک مد نیز تنها در محیط‌های آزمایش نرم‌افزار، امکان‌پذیر است. مایکروسافت درحال ‌توسعه نسخه‎ای از اج برای سیستم‎عامل مک نیز هست اما هنوز مشخص نشده که این نسخه چه زمانی منتشر می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.