لوگو و مسکات جدید POCO رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پوکو (POCO) روز گذشته از لوگو و مسکات جدید خود رونمایی کرد. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، هویت بصری جدید پوکو درحال‌حاضر منحصر به واحد تجاری این شرکت در هند است و فعلا به‌صورت بین‌المللی استفاده نمی‌شود. پوکو افزون‌بر لوگو و مسکات جدید، شعار جدید خود را هم اعلام کرد: Made of Mad. 

لوگو 2021 پوکو / POCO در انواع رنگ ها

مسکات جدید پوکو که مثل ترکیب چند ایموجی به‌نظر می‌رسد نیز بخشی از لوگوی شرکت محسوب می‌شود. در پشت مشخصه‌های بصری متعدد لوگو، معانی عمیقی نهفته است که می‌توانید جزئیات آن‌ها را در اینفوگرافی زیر مطالعه کنید. 

معنی مسکات 2021 پوکو / POCO

پوکو در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان زیرشاخه‌ی شیائومی شروع‌به فعالیت کرد و سراغ تولید گوشی‌هایی رفت که مشخصات بسیار خوبی داشتند و با قیمت پایین‌تر از رقبای هم‌رده در دسترس مشتریان قرار می‌گرفتند. پوکو در سال گذشته‌ی میلادی به برندی مستقل تبدیل شد و اکنون جدا از شیائومی فعالیت‌های تجاری خود را انجام می‌دهد.

با وجود تأکید پوکو روی مستقل‌بودن، این شرکت همچنان بخشی از فرایند تولید محصولات را ازطریق شیائومی انجام می‌دهد و قطعات گوشی‌هایش به قطعات گوشی‌های شیائومی شباهت دارند. درحال‌حاضر شماری از گوشی‌های پوکو، عملا مدل ری‌برند‌شده‌ی گوشی‌های شیائومی هستند. 

مطابق آمار مؤسسه‌ی پژوهشی Counterpoint Research، پوکو هم‌اکنون ازلحاظ حجم فروش بر بستر آنلاین، سومین گوشی‌ساز بزرگ در بازار هند محسوب می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر

نوشته های مشابه

بستن