مرکز خدمات شاتل موبایل با مشترکان تماس می‌گیرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شاتل‌موبایل از راه‌اندازی روش ارتباطی جدیدی برای تسهیل ارتباط با مشترکان خود خبر داد.

شاتل‌موبایل اعلام کرده از‌این‌پس تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند حرف انگلیسی C را به شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ پیامک کنند تا کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل‌موبایل در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس بگیرند و مشکلات را بررسی کنند و سؤالاتشان را پاسخ دهند.

براساس این گزارش، مشترکان شاتل‌موبایل برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی مشتریان این اپراتور، علاوه‌بر روش مذکور می‌توانند ازطریق سایر روش‌های ارتباطی متنوع نظیر شماره‌گیری ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، گفت‌وگوی آنلاین (چت) در وب‌سایت، ارسال ایمیل به آدرس CS@shatelmobile.ir، تکمیل فرم مرتبط در صفحه‌ی تماس با ما، تکمیل فرم «صدای مشتری» در پایین صفحات وب‌سایت، مدیریت حساب اینترنتی و طرح سؤالات خود ازطریق حساب‌های رسمی شاتل‌موبایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع