تعمیرات سرفیس در دلتوس – تک تایمز

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دلتوس، برندی اختصاصی در زمینه فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال، تعمیرات مک بوک، سرفیس، موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ به مدیریت آقای فرخ اسکندری نژاد و با همکاری جمعی از افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد. این ایده در ابتدای راه با فرازونشیب‌هایی مواجه بود؛ اما ما به‌سرعت توانستیم در بخش‌های تجاری، خدمات و بازرگانی این صنعت، نامی پرآوازه برای خود ایجاد کنیم.

در سال ۲۰۱۲ بود که شرکت بزرگ و پیش‌گام در تکنولوژی و ساخت و ارائه محصولات دیجیتال مایکروسافت، جدیدترین محصول آن دوران و مجموعه دیجیتال محبوب فعلی خود که بسیار پرفروش است یعنی سرفیس (Microsoft Surface) را معرفی و روانه بازار کرد. سری سرفیس شامل انواع تبلت‌، لپ‌تاپ‌ و کامپیوتر آل این وان است؛ اما عمده شهرت سرفیس‌ها به خاطر تبلت‌های این مجموعه است. سرفیس‌ها دستگاه‌هایی بسیار مقاوم و با طول عمری بالا و طراحی هوشمندانه‌ای هستند؛ ولی مدل‌های مختلف سرفیس همانند دیگر وسایل دیجیتال و تحت تأثیر عوامل مختلف، دچار خرابی می‌شوند و تعمیرات سرفیس آن‌هم به‌صورت تخصصی برای آن‌ها لازم می‌شود؛ اما نگران خرابی سرفیس خود نباشید؛ زیرا باید بگوییم که برای تعمیر سرفیس، تعمیر سرفیس پرو، تعمیر سرفیس بوک و تعمیر سرفیس استودیو می‌توانید به مراکز تعمیرات تخصصی سرفیس معتبر مراجعه کنید و با اتکا به تخصص و دانش به‌روز آن‌ها و همچنین بهره‌گیری از دستگاه‌های مخصوص و برنامه‌ها و قطعات مورد نیاز، دستگاه سرفیس خود را تحویل بگیرید.

در اینجا باید تأکید نکنیم که با توجه به هزینه بالای خرید سرفیس جدید، بهترین کار تعمیر این دستگاه توسط یک مرکز‌ تعمیرات تخصصی سرفیس همچون دلتوس است؛ زیرا اولا می‌توانید پس از تعمیر دستگاه خود، همچون روز اول از آن استفاده کنید و همچنین تقریبا هزینه تعمیرات سرفیس در مقابل خرید مجدد آن، بسیار ناچیز است و این‌گونه با هزینه‌ای بسیار کمتر، از دستگاه سرفیس خود همچنان به‌خوبی استفاده می‌کنید.

deltous-8

انواع مشکلات سرفیس

سرفیس ها بسته به نوع و مدلی که دارند، ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند که البته بیش از ۹۰٪ آن‌ها با تعمیر تخصصی سرفیس توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای سرفیس، برطرف می‌شوند. برخی از خرابی‌ها و تعمیرات رایج در بین دستگاه‌های سرفیس که باعث مراجعه صاحبان آن به مراکز تعمیرات سرفیس می‌شود عبارت‌اند از:

  • تعمیر برد سرفیس
  • تعمیر کیبورد سرفیس
  • تعمیر پاور سرفیس
  • تعویض فلت سرفیس
  • تعویض دوربین سرفیس
  • تعمیر و تعویض اسپیکر سرفیس
  • تعمیر باتری و شارژر سرفیس
  • تعویض باتری و شارژر سرفیس
  • تعمیر مشکل تاچ سرفیس
  • تعویض تاچ سرفیس
  • تعمیر صفحه‌نمایش سرفیس
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری سرفیس
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری قلم سرفیس
  • تعمیر مشکلات نرم‌افزاری سرفیس
  • بازیابی اطلاعات سرفیس با استفاده از نرم‌افزار
  • تعمیر مشکل خنک ‌کنندگی فن سرفیس
  • تعمیر مشکل هیت سینک سرفیس
  • آپدیت سیستم عامل سرفیس

deltous-9

مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس دلتوس

ما در دلتوس بیش از چندین سال است که در‌ محیطی حرفه‌ای، تیم متخصصی از بهترین تعمیرکاران سرفیس را دور هم جمع کرده‌ایم و با استفاده از دانش روز و با به‌کارگیری دستگاه‌ها و قطعات مخصوص، تعمیر انواع دستگاه‌های سرفیس را به بهترین نحو ممکن، همراه‌با گارانتی تعمیرات سرفیس دلتوس به شما عزیزان ارائه می‌دهیم تا در صورت بروز مشکل در قسمت تعمیرشده در طی بازه زمانی خاص، بدون‌ هیچ مشکلی آن را برای شما برطرف‌ کنیم.

خاطرتان باشد که تمام تلاش و خدمات متنوع ما در دلتوس برای این است که شما، حس خوب اعتماد و اطمینان پس از تعمیرات را تجربه کرنید و بتوانید همچون سابق در کنار استفاده از خدمات تیم تعمیرات سرفیس دلتوس، از دستگاه خود استفاده کنید.

چرا دلتوس؟

شهرت و اعتبار چندساله

 شهرت و اعتبار چندساله دلتوس، بهترین شاهد برای تضمین تخصص و اعتماد مشتریان به ما است که در طی سالیان متوالی و ارائه بهترین‌ها این مهم حاصل شده است.

گارانتی معتبر

 شهرت و اعتبار چندین ساله و بر حق دلتوس، بهترین تضمین ما برای خریدی مطمئن و همچنین اصالت ما در ارائه خدمات است.

پشتیبانی قدرتمند آنلاین

 کارشناسان دلتوس همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند.

اهداف ما در دلتوس

  • ایجاد «گارانتی با اصالت»
  • سهولت خرید کالاهای دیجیتال، لوازم جانبی و قطعات
  • تغییر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به فرایندهای خدمات پس از فروش
  • آموزش و توسعه منابع انسانی در تمامی بخش‌ها پاسخگویی تمام و کمال به مشتریان
  • ایجاد فضای دوستانه با کاربران
  • توسعه خدمات محیطی و آنلاین به مشتریان

ما در دلتوس با توجه به اهداف و رسالت سازمانی خود برای ارائه خدمات شایسته، می‌کوشیم تا با بهره‌گیری از روش‌هایی نوین در کنار رعایت اصول مشتری‌مداری، شاهد توسعه فرهنگ «گارانتی با اصالت»، پوشش حداکثری نیازمندی‌های مشتریان و همچنین تغییر نگرش مصرف‌کنندگان به خدمات پس از فروش باشیم. در این راستا، ارائه خدمات متنوع و درعین‌حال خلاقانه و منحصربه‌فرد در کنار سرعت در پاسخگویی و استقرار سامانه‌ای پویا در کنار حفظ کیفیت خدمات، با هدف ارائه مشاوره‌های کاربردی و مدیریتی و همچنین پاسخگویی به‌موقع به نیازهای مشتریان را در اولویت تیم دلتوس قرار داده‌ایم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر

نوشته های مشابه

بستن