تشخیص خودکار محصولات شناسایی شده در یوتیوب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یوتیوب تلاش کرده است تا همواره امکانات خود را بهتر کند. یکی از آخرین اقدامات آن، آزمایش لیست خودکار محصولات شناسایی شده در ویدیو‌های بارگذاری شده این در وب سایت است. یوتیوب گفت که از دیروز یعنی دوشنبه ۲ فروردین معادل ۲۲ مارس سال جاری، این تست به افرادی که در ایالات متحده فیلم مشاهده می‌کنند گسترش یافته است. طبق گزارش ۹ تو ۵ گوگل، نسخه اولیه این ویژگی در اواسط سال گذشته آزمایش شد، اگرچه تست بسیار کمی بود.

یوتیوب شورتز

یک نماینده یوتیوب جزئیات بیشتری در مورد نحوه استقرار این ویژگی خاص در یکی از وبلاگ‌های خود ارائه داده است:

ما در حال امتحان کردن ویژگی جدیدی هستیم که می‌تواند لیستی از محصولات شناسایی شده در برخی از فیلم‌ها و محصولات مرتبط را نشان دهد. این ویژگی بین فیلم‌های توصیه شده ظاهر می‌شود تا به بینندگان اجازه دهد در زیر پخش‌کننده ویدیو پیمایش کنند و محصولات مختلف را بیابند. هدف این است که به افراد کمک کند تا ویدیو‌ها و اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات در یوتیوب مرور کنند.

احتمالاً این حرکت قصد دارد تا به بازار پیوند‌های وابسته و سودآور گوگل اختصاص یابد و در عین حال بارگذاری‌های ویدئویی و تجاری را به طور مستقیم به یکدیگر مرتبط سازد. از این لیست‌ها می‌توان به عنوان الگوریتم درجه دوم استفاده کرد و یوتیوب فیلم‌هایی با محصولات مشابه ارائه می‌دهد. با این کار یوتیوب در همان فضای خرید سایر سیستم عامل‌های اجتماعی (مانند اینستاگرام) قرار خواهد گرفت. کسی نمی‌داند که آیا همانند اکثر آزمایشات، حداقل تا زمان انتشار نتایج نامعقول است یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر

نوشته های مشابه

بستن