شرکت حامی به دنبال ایجاد هاب خدمات پس از فروش در کشور است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گردهمایی شرکت حامی چهارشنبه 29 خرداد 98 با حضور ارایه کنندگان کالای فناوری اطلاعات و موبایل، صاحبان کسب و کار، نهادهای دولتی، اصناف مربوطه، برند های مطرح و اصحاب رسانه برگزار شد.

حمید شاهرخ نیا مدیر عامل شرکت حامی در این همایش از تفکرات نوینی در حوزه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات موبایل و آی تی سخن گفت و همچنین توضیحاتی درباره همکاری با سایر شرکت ها و ارگان های مرتبط و تجربیات موفق این شرکت در طی دو سال گذشته ارائه داد.

وی با ارائه آمار از عملکرد شرکت حامی در دو سال گذشته به این نکته اشاره کرد که حامی تلاش می کند با پشت سر گذاشتن استانداردهای اولیه در زمینه خدمات پس از فروش، افق های تازه ای برای رسیدن به معیارهای جهان مطرح کند.

این شرکت با بهره گیری از بالاترین توانایی های خود در راستای استانداردهای جهانی و با استفاده از تمام امکانات داخلی در تلاش است تا مرکزی یکپارچه برای خدمات در کشور ایجاد کند تا تمام عوامل موثر در ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان، بتوانند در مسیری درست برای ارتباط موثر با یکدیگر قرار بگیرند. در نتیجه، ارگان های دولتی و نظارتی، ارائه کنندگان کالا، برندها، صاحبان کسب و کار و اصناف می توانند فازغ ار نگرانی های حوزه خدمات پس از فروش، برگسترش سریع تر و بهتر ارائه محصولات خود به مشتریان تمرکز کنند.

شرکت حامی

همواره خدمات پس از فروش در سطح جهانی به عنوان اصلی ترین بخش در چرخه حیات کلاست و همچنین اصلی مهم و اساسی در راستای ایجاد حس وفاداری مشتریان شرکت هاست.

در همین راستا، حمید شاهرخ نیا در بخشی دیگر از سخنان خود افزود:

شرکت حامی همواره تلاش در شناسایی و خدمت رسانی به همه عناصر اصلی در اکوسیستم مربوط به خدمات را دارد و از آنها به مشتری تعبیر می کند، از این رو در نظر دارد بستری را طراحی و اجرا نماید که پاسخگوی نیاز های مصرف کنندگان در این چرخه باشد.

شرکت های ارائه دهنده کالا و برندها در بازار ایران با برون سپاری سرویس و خدمات پس از فروش می توانند خدمات تخصصی و حرفه ای تری را به مشتریان خود ارائه کنند که منطبق با استانداردهای جهانی باشد.

 این تغییر دیدگاه در زمینه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات یکپارچه تنها با همدلی و همکاری ذینفعان بازار فناوری اطلاعات و موبایل و نهادهای صنفی و دولتی امکان پذیر خواهد بود.

شرکت حامی در برنامه ای سه ساله در نظر دارد در جایگاهی از ارائه خدمات پس از فروش قرار گیرد تا بتواند فضایی برای مصرف کنندگان محصولات موبایل و آی تی در کشور ایجاد کند که آنها برای رفع مشکلات خود نیازی به ترک محل کار یا زندگی خود نداشته باشند.

همچنین مدیر عامل شرکت حامی در سخنان خود به اهداف بلند مدت شرکت در استفاده موثر از تکنولوژی و هوش مصنوعی برای ارائه خدمات اشاره کرد و در مورد طرح مفهومی استفاده از تکنسین های مجازی و ایجاد دفاتر کار مجازی برای مشتریان خود توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است؛ شرکت حامی به عنوان نخستین شرکت مستقل در زمینه خدمات پس از فروش آی تی و موبایل از سال 95 آغاز به کار کرده و دارای 9 دفتر مرکزی، 26 دفتر خدمات پس از فروش و 109 مرکز جمع آوری کالا در سراسر کشور است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع