فشار کارمندان واتس‌اپ برای افزایش دستمزد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طبق نامه‌ای داخلی که به تازگی فاش شده بازبین‌های محتوایی اسپانیایی زبان واتس اپ و نمایندگان خدمات مشتری برای دریافت دستمزد یکسان به شرکت فشار می‌آورند.

به گزارش تک تایمز از مهر، آنها ادعا می‌کنند دستمزد سختی کار که به دیگر پیمانکاران دو زبانه واتس اپ پرداخت می‌شوند را دریافت نکرده‌اند. شرکت «اکسنچور» (Accenture) این کارمندان را استخدام کرده که یک شرکت پیمانکاری در ایالت تگزاس آمریکا است.

در نامه کارمندان آمده است: اکنون چند سال است که اکسنچور، فیس بوک و واتس اپ شرایط دستمزد یکسان را برای کارگران اسپانیایی زبان فراهم نکرده‌اند. این اهانت است که شرکت‌هایی مانند اکسنچور و فیس بوک که به طور عمومی از به کارگیری نیروهای انسانی با قومیت‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند، اما همین روند را درباره کارمندان خود اجرا نمی‌کنند.

کارمندان خواهان آن هستند که پیمانکاران اسپانیایی زبان ۲ دلار به ازای هر ساعت سختی کار و همچنین سختی کار عقب افتاده خود را از زمان استخدام دریافت کنند.

به گفته یکی از کارمندان، شرکت پیمانکار از آنها خواسته بود برای دریافت سختی کار عربی یا اسپانیایی بیاموزند.

این نامه به مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک، ویل کت کارت مدیر ارشد اجرایی واتس اپ و جولی سوئیت مدیر ارشد اجرایی اکسنچور ارسال شده است.

نمایندگان پشتیبانی از مشتری اکسنچور که به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند، به ازای هر ساعت ۱۶.۵۰ دلار درآمد دارند.

بخش اعظم نیروی کار خود این پیمانکار فیس بوک به طور موقت استخدام شده‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن