گوگل ارائه موتورولا وان ویژن را تایید کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



ارائه گوشی هوشمند موتورولا وان ویژن که اخیرا اخبار و شایعاتی درباره آن منتشر شده بود به تایید گوگل رسید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

موتورولا وان ویژن واقعی است. سومین گوشی هوشمند اندروید وان کمپانی که هفته گذشته شایعاتی درباره آن منتشر شده بود، حالا به طور تصادفی توسط گوگل تایید شده است. موتورولا وان ویژن در پورتال توسعه دهندگان گوگل، در لیست دستگاه‌هایی قرار گرفته است که از کیت ARCore کمپانی پشتیبانی می‌کنند.

قرار گرفتن موتورولا وان ویژن در این لیست، علاوه بر تایید ارائه دستگاه، حتی می‌تواند به معنای ارائه آن در آینده خیلی نزدیک‌تر باشد. شایعه شده است که این دستگاه به چیپ Exynos 9610 و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. همانند موتورولا وان و موتورولا وان پاور، انتظار می‌رود که موتورولا وان ویژن نیز بخشی از برنامه اندروید وان گوگل باشد که برای ارائه سریع  به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طراحی شده است.

البته در لیست منتشر شده تنها نام موتورولا وان ویژن دیده می‌شود و هیچ اشاره‌ای به ویژگی‌ها و مشخصات آن نشده است. بنابراین در این زمینه فعلا باید به اطلاعات غیر رسمی و شایعات منتشر شده بسنده کنیم؛ شایعاتی که تاکنون به کار رفتن  موارد زیر در این گوشی هوشمند را برای ما مشخص کرده‌اند:

سیستم مبتنی بر چیپ Exynos 9610 سامسونگ، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۲۱:۹ و همچنین رزولوشن ۱۰۸۰x2520 فول اچ دی پلاس، دوربین دوگانه پشتی با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، نمایشگر پانچ شده، حافظه داخلی در مدل‌های مختلف  ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و همچنین سیستم نرم افزاری مبتنی بر اندروید ۹ پای تحت برنامه اندروید وان گوگل.

همانطور که به مشاهده می‌کنید جزئیات بسیاری باقی مانده که حتی شایعات نیز به آن‌ها اشاره نکرده‌اند. جزئیاتی که به نظر می‌رسد برای اطلاع از آن‌ها باید تا لحظه ارائه وان ویژن صبر کنیم. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما کمپانی موتورولا چه ویژگی‌‌ها و امکانات دیگری را در گوشی هوشمند جدید خود لحاظ می‌کند؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.