غرفه سازی موثر؛ پنج راه برای جذب بازدید‌کننده‌ها به سمت غرفه شما

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ایجاد شناخت از برند و نحوه  فروش شما بی شک از اولویت های شما در غرفه سازی، در یک فضای نمایشگاهی است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما برای دستیابی به این موارد در درجه ی اول شما احتیاج دارید که بازدید کننده ها را به غرفه نمایشگاهی خود جذب کنید. در زیر نکاتی برای غرفه‌سازی مؤثر برای اینکه چگونه مردم را در جلوی غرفه خود متوقف کنید و اجازه ندهید که به‌راحتی از کنار آن گذر کنند وجود دارد.

1 – ایجاد سر و صدایی سالم

نمایشگاه ها معمولا شلوغ و پر سروصدا و پر جمعیت هستند. بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه این است که غرفه‌ی شما هم پر سرو صدا باشد. حتما لازم نیست که یک دستگاه پخش صدا با کیفیت بالا داشته باشید. سعی کنید که با یک میکروفون در غرفه خود صحبت کنید یا ویدیویی را به نمایش بگذارید که بازدید‌کننده‌ها وقتی از کنار غرفه نمایشگاهی شما عبور می‌کنند، امکان دیدن و شنیدن را داشته باشند. سعی کنید در هنگام غرفه‌سازی نمایشگاهی فضایی جهت نشستن بازدید‌کننده‌ها در غرفه فراهم کنید بنابراین بازدید کننده ها می‌توانند بنشینند و برای مدت طولانی تماشا کنند.

2 – نمایش آموزنده و سرگرم کننده ارائه دهید

اگر شما محصولاتی برای نمایش دارید یکی از بهترین روش‌ها برای جذب بازدید کننده‌ها این است در اولین قدم آن‌ها را برای تست کردن محصولاتتان تشویق کنید و آن‌ها را به غرفه دعوت کنید.

در هنگام طراحی و ساخت غرفه با  درنظرگرفتن فضای کافی برای قرار گرفتن توده ایی از مردم در غرفه‌ی خود، به برگزاری سمینار ،سخنرانی یا یک کارگاه آموزشی اقدام کنید.

از زبان بدن مثبت استفاده کنید برای اینکه لبخند بر لب بازدید کننده ها بیاورید با بازدید کننده ها به وسیله‌ی سؤال پرسیدن از آن‌ها ارتباط برقرار کنید و آماده ی پاسخگویی به سوالات آن‌ها باشید.

3 – یک مسابقه اجرا کنید

مادامی که یک جایزه‌ی ارزشمند در پایان مسابقه در میان باشد هر شخصی یک مسابقه‌ی خوب را دوست دارد به این فکر کنید که چه محصول یا سرویس ارزشمندی می‌توانید برای شرکت‌کننده در مسابقه ارایه دهید.

اگر بودجه‌ی شما اجازه می‌دهد می‌توانید در راهنمای نمایشگاه تبلیغ کنید و از نمایشگاه بخواهید که مسابقه‌ی شما را در اعلام عمومی نمایشگاه اعلام کند. در این مورد می‌توانید از شرکت غرفه ساز خود کمک بگیرید.

4 – پیشنهاد های رایگان ارائه دهید

پیشنهاد‌ها خود را آماده کنید آن‌ها را هیجان انگیز و کاربردی کنید. در غرفه سازی نمایشگاهی این راه دیگری است برای تأمین بودجه‌ی شما و یک کار با ارزش است که تجارت شما را بیاد ماندنی کند.

برای بازدید کننده ها بعد از نمایشگاه یک خودکار مناسب می‌تواند جذاب باشد ولی این روزها بازدید کننده ها به‌دنبال هدیه‌های هیجان انگیزتری هستند.

بسته به صنعت خود شما می‌توانید یک میز، خدمات جانبی موبایل، شکلات های خوشمزه، ماشین حساب جیبی، شمع یا کتاب های رنگی بزرگسال در نظر بگیرید.

5 – قبل از نمایشگاه مقدار زیادی بازاریابی انجام دهید

در وب سایت خود یک صفحه مخصوص در ارتباط با  نمایشگاه پیش‌رو بگذارید و آن را برای مشتری های قبلی خود ایمیل کنید همچنین در شبکه‌های اجتماعی خود اطلاع‌رسانی کنید  که مردم قادر هستند چه نکاتی را در غرفه امسال شما ببینند.

بازدید کننده های نمایشگاه اغلب دیدگاهی نسبت به غرفه‌ی ساخته شده‌ای که قرار است از آن بازدید کنند ندارند، اگر شما شرکت خود از قبل  شرح ندهید ممکن است مشتری های بالقوه خود را از دست بدهید.

آمیتیس

و درنهایت ….

 بازدید کننده های نمایشگاه جذب غرفه هایی می‌شوند که اطراف آن‌ها شلوغ‌تر است و جمعیت بیشتری حضور دارند آن‌ها تصور می‌کنند که حتما چیز با ارزشی برای دیدن وجود دارد.  

با پیروی از  نکات بالا برای تشویق کردن جمعیت برای جذب شدن به غرفه شما در ابتدا شما با هجوم بازدید کننده ها طرف می شوید و در ادامه سایر شما آن‌ها را  دنبال می‌کنند.

برای دستیابی به اهداف فوق و نیل به اهداف سازمانی خود در هنگام شرکت در نمایشگاه و طراحی و ساخت غرفه خود می‌توانید از تجارب کارشناسان شرکت آمیتیس چه در مرحله غرفه سازی و حتی در هنگام برگزاری نمایشگاه استفاده کنید.

شرکت آمیتیس دارای گرید A از نمایشگاه بین‌المللی است و در طی سال‌ها فعالیت در زمینه غرفه سازی موفق به دریافت لوح تقدیر از شرکت‌های گوناگون شده است.

این شرکت مفتخر است با اجرای هرساله بیش از 20000 متر مربع غرفه نمایشگاهی حاصل زحمات و تجربیات خود را در اختیار مشتریان خود قراردهد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد آمیتیس و همچنین مشاهده نمونه کارهای غرفه سازی از وب‌سایت آمیتیس استفاده کنید.

آمیتیس

مجموعه خدمات قابل ارائه شرکت آمیتیس:

  • غرفه سازی
  • دکوراسیون داخلی
  • دکور فروشگاهی
  • استند محصولات
  • چاپ و تبلیغات
  • عملیات عمرانی

برای دریافت مشاوره رایگان غرفه‌سازی با کارشناسان متخصص آمیتیس تماس بگیرید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع