حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

حذف پست‌های مارک زاکربرگ توسط فیسبوک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


Facebook CEO Mark Zuckerberg

فیسبوک اعلام کرد که به اشتباه برخی از پست‌های قدیمی مارک زاکربرگ بر روی این شبکه اجتماعی را حذف کرده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

اگر می‌خواهید به سراغ پست‌های قدیمی مارک زاکربرگ در فیسبوک بروید، بهتر است که از قبل خود را برای نیافتن چیزی که به دنبالش هستید آماده کنید. روز جمعه، Business Insider گزارش داد که این غول شبکه‌های اجتماعی طی حادثه‌ای عجیب و غریب به اشتباه پست‌های قدیمی مدیرعامل کمپانی، مارک زاکربرگ را حذف کرده است. بر اساس گزارش موردنظر، این حذف تصادفی همه پست‌هایی که زاکربرگ در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ منتشر کرده بود را شامل می‌شود.

 یکی از سخنگویان کمپانی می‌گوید که هنوز بسیاری از پست‌های قدیمی آقای زاکربرگ درمورد فیسوک در بلاگ و اتاق خبر کمپانی پیدا می‌شوند.

به نقل از CNET، سخنگوی فیسبوک اینگونه در این باره توضیح می‌دهد:

چند سال پیش برخی از پست‌های آقای زاکربرگ به دلیل خطاهای فنی حذف شدند. بازگرداندن این پست‌ها کاری بسیار پر زحمت بوده و موفقیت آن نیز تضمین شده نبود. بنابراین ما نسبت به انجام آن اقدام نکردیم.

سخنگو فیسبوک همچنین اضافه می‌کند که آن‌ها نمی‌دادند در مجموع دقیقا چه تعداد از پست‌های مدیرعامل کمپانی حذف شده است. اما همین سخت بودن محاسبه مجموع پست‌های از بین رفته نشان می‌دهد که تعداد آن‌ها نمی‌تواند عدد کوچکی باشد.

به هرحال پست‌های مارک زاکربرگ بخش مهمی از تاریخ فیسبوک به حساب می‌آیند و حالا بدون وجود آن‌ها سخت است که تصور کنیم تفکرات وی پشت تصمیمات کلیدی کمپانی قرار دارند.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا اصلا به پست‌های قدیمی مدیرعامل فیسبوک اهمیتی می‌دهید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.