حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای وان پلاس 7، نمایشگر تمام صفحه آن را نشان می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

رندرهای جدید وان پلاس ۷، طراحی شگفت‌انگیز تمام صفحه‌ی آن را به‌همراه دوربین پاپ آپ سلفی و دوربین سه‌گانه پنل پشتی نشان می‌دهد.

وان پلاس نخستین گوشی هوشمند خود را در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه کرد. در آن دوره‌ی زمانی وان پلاس، استراتژی فوق‌العاده‌ای را دنبال می‌کرد و قصد داشت گوشی هوشمندی با ویژگی‌ها و عملکرد یک پرچم‌دار ولی با نصف قیمت یک پرچم‌دار به بازار عرضه کند.

وان پلاس وان با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت. در حال حاضر ارزان‌قیمت‌ترین نسخه‌ی وان پلاس ۶ تی با قیمت ۵۷۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

وان پلاس 7

مقاله‌های مرتبط:

وان‌پلاس ۶ تی ۵۷۹ دلاری، از نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED، تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون کوالکام، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. درحالی‌که یک دستگاه گلکسی اس ۱۰ پلاس با مشخصاتی مشابه، قیمتی برابر ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت و ازسوی دیگر، ارزان‌قیمت‌ترین نسخه‌ی آیفون XS Max نیز قیمتی کمتر از ۱۱۰۰ دلار نخواهد داشت. به‌‌عبارت دیگر، وان‌پلاس همان استراتژی روزهای آغازین فعالیت‌ خود را کماکان مدنظر قرار داده است و هنوز هم گوشی‌های هوشمندی قدرتمند و چشمگیر با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌‌کند که قیمتی درحدود نصف گوشی‌های هوشمند از برندهای مطرح بازار دارند.

وان پلاس 7

انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ وان پلاس سه گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید به بازار عرضه کند. یکی از این گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، وان پلاس ۷ است که انتظار می‌رود باتوجه‌به مشخصات دستگاه‌های قبلی همین سری، با مشخصاتی فو‌ق‌العاده خوب در دسترس کاربران قرار گیرد. سال گذشته، وان پلاس 6 تی نخستین گوشی هوشمند بود که در ایالات متحده با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شد. همچنین این گوشی هوشمند از بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل بسیار کوچکی برخوردار بود. البته گوشی‌های هوشمند دیگری همچون اسنشیال PH-1 با بریدگی بالای نمایشگر کوچک در سال ۲۰۱۹  معرفی شده بودند. اما تقریبا کسی از وجود چنین دستگاهی مطلع نبود. انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ نیز وان پلاس ۷ بتواند با ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فردی معرفی و به بازار عرضه شود.

وان پلاس 7

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های دستگاه جدید، دوربین پاپ‌آپ وان پلاس ۷ خواهد بود. در حال حاضر چندین مدل گوشی اندرویدی در چین، با دوربین پاپ آپ معرفی شده‌اند. بهره‌مندی از دوربین پاپ آپ به تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند تا بتوانند نمایشگری تمام صفحه با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۱۰۰ درصدی طراحی کنند. به‌جای قرار دادن دوربین سلفی در بریدگی بالای نمایشگر یا قرار دادن دوربین سلفی در حفره‌ی کوچک روی نمایشگر، تولیدکنندگان از دوربین سلفی پاپ‌آپ برای دستگاه خود استفاده می‌کنند که از لبه‌ی بالای گوشی بیرون می‌آید و برای گرفتن عکس سلفی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. وقتی کاربر نیازی به دوربین سلفی ندارد، دوربین پاپ آپ به محل قرارگیری اولیه‌اش برمی‌گردد. همان‌طور که گفته شد، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با چنین طراحی می‌توانند حاشیه‌ی بالایی دستگاه را به‌صورت کامل حذف کنند.

پیش‌تر گزارش‌های مختلفی در مورد طراحی تمام‌صفحه‌ی وان پلاس ۷ به‌اشتراک گذاشته شده بود. پیش‌تر وان پلاس ۷ در تصاویر رندر جدید با دوربین سلفی پاپ آپ رویت شد. فردی به نام Waqar Khan در یوتیوب، رندرهایی از آخرین پرچم‌دار وان پلاس به‌اشتراک گذاشته است که طراحی تمام صفحه‌ی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

درکنار دوربین سلفی پاپ آپ، در رندرهای به‌اشتراک گذاشته‌شده، دوربین سه‌گانه در پنل پشتی قابل رویت است. انتظار می‌رود وان پلاس ۷ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام همانند سایر پرچمداران ۲۰۱۹ در سه‌ماهه‌ی دوم از سال میلادی جاری معرفی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.