رونمایی از گوشی اوپو A7n

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



با تک تایمز برای آشنایی با جزیات بیشتر گوشی هوشمند جدید کمپانی اوپو همراه باشید.

شرکت چینی اوپو که ماه پیش از گوشی خود با نام A5s، رونمایی کرده بود، دیروز از یک نسخه اندک بهبود یافته این دستگاه با نام A7n، در چین رونمایی کرد. مشخصات گوشی جدید با نسخه پیشین تفاوت چندانی ندارند و معدود وجه تفاوت آن‎ها در رم و دوربین سلفی دستگاه است که اندکی ارتقا یافته‎اند. درحالی‌ که اوپو A5s از سه گیگ رم و دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی برخوردار بود، گوشی جدید A7n، به ۴ گیگ رم و دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی تجهیز شده است.

 از دیگر مشخصات این دستگاه می‎توان تراشه Helio P35 SoC، نمایشگر اچ‌دی ۶٫۲ اینچی و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دستگاه را نام برد. A7n همچنین از دوربین دوگانه ( ۱۳ مگا پیکسل با نسبت تصویر F.2.2 و ۲ مگا پیکسل با نسبت تصویر F.2.4) بهره می‎برد. سیستم‎عامل این گوشی ColorOs 5.2.1 بر پایه Android Oreo بوده و در رنگ سبزآبی منتشر شده است.

گوشی هوشمند اوپو A7n از یک حس‎گر اثر‎انگشت که در پشت آن تعبیه شده نیز بهره می‎برد و ظرفیت باتری آن ۴۲۳۰ میلی‎آمپر است. تاکنون قیمت و تاریخ فروش دستگاه اعلام نشده است.

شما می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.