رونمایی از نوکیا X71 با سلفی دوربین حفره‎ای

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



با رونمایی رسمی ازگوشی نوکیا X71، نور روشنی بر ابهاماتی که حول محور این گوشی می‎چرخید، تابیده شد. برای ادامه خبر با تک تایمز همراه باشید.

شرکت HMD Global با عمل به وعده‎ی خود، امروز از گوشی‎ نوکیا X71 و گوشی پرچم‌دار نوکیا ۹ PureView، در تایوان رونمایی کرد. این اولین گوشی نوکیا است که از دوربین سلفی حفره‎ای برخوردار است؛ همچنین اولین گوشی از مجموعه X است که خارج از چین عرضه می‏شد.

گوشی میان رده جدید نوکیا، از نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی FHD با نسبت نمایشگر به بدنه‏ ۹۳ درصدی، بهره می‎برد؛ همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی حفره‎ای در آن تعبیه شده است. از دیگر مشخصات دستگاه می‎توان به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰، با شش گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی اشاره کرد. ناگفته نماند که می‎توان با استفاده از کارت‎های میکرو SD تا ۲۵۶ گیگ به حافظه گوشی افزود.

در کنار دوربین‎ها فلش و در زیر آن‌ها حسگر اثرانگشت جای گرفته است. جک هدفون دستگاه نیز ۳٫۵ میلی‌متر است.

گوشی نوکیا X71  بخشی از برنامه اندروید یک بوده و درعین‌حال از سیستم‌عامل اندروید ۹ بهره می‎برد. باتری دستگاه ۳۵۰۰ میلی‌آمپر است که توسط شارژ سریع ۱۸ واتی که همراه دستگاه به فروش می‎رسد شارژ می‎شود.

قیمت گوشی حدود ۳۸۵ دلار است و فروش آن از۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز می‎شود. بر اساس شایعات گذشته، این دیوایس با نام نوکیا ۸٫۱ پلاس در بازار‎های جهانی عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.