به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
مصاحبهی تک تایمز با جمال جعفری، مدیرعامل شرکت تسکو طی نمایشگاه الکامپ ۲۵ را در مقالهی پیشرو تماشا کنید.
تسکو یکی از برندهای شناختهشدهی داخلی است که در زمینهی تولید یا واردات لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی موبایل، مودم و تجهیزات شبکه، بازی و نرمافزار و لوازم اداری فعالیت دارد. تسکو یکی از معدود شرکتهایی بهحساب میآید که در شرایط دشوار تحریمی و مشکلات بهوجودآمده در زمینهی تأمین ارز، توانست ثبات خود را حفظ کند و به فعالیت ادامه دهد.
تک تایمز در حاشیهی بیستوپنجمین دورهی نمایشگاه الکامپ، مصاحبهای را با جمال جعفری، مدیرعامل تسکو ترتیب داد تا از او دربارهی فعالیتهای تسکو و چگونگی عبور آن از شرایط تحریمی سؤال کند. جعفری میگوید هدف تسکو صرفا کسب درآمد نیست و سعی دارد تا کالای مطمئنی را در اختیار کاربر قرار دهد. مدیرعامل تسکو شرایط دولت را پس از اعمال تحریمهای آمریکا، «حکومتنظامی اقتصادی» توصیف میکند و باور دارد که وضعیت بازار تا حدود زیادی به شرایط عادی بازگشته و فروش یا واردات کالا از سر گرفته شده است.
جعفری میگوید شرکت تسکو تنها کالایی را در داخل کشور تولید میکند که توجیه اقتصادی داشته باشد. او باور دارد که تولید محصول بدون توجه به توجیه اقتصادی آن، آوردهای جز وارد شدن فشار بر مردم نخواهد داشت. شما میتوانید در ادامه مصاحبهی تک تایمز به مدیرعامل تسکو را تماشا کنید:
بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
ارسال پاسخ