تک تایمز : ۱۰ ترفند طلایی برای لایو اینستاگرام (فروشتان بیشتر کنید)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ابزار لایو اینستاگرام

سوال مهمی که بسیاری از صاحبان برندها در رابطه با لایو اینستاگرام مطرح می کنند؛ چگونگی تاثیر این ابزار کاربردی بر روی افزایش فروش است. در ابتدا بهتر است به شما بگویم که ابزارهای اینستاگرام مانند یک زنجیر متصل هستند که شما را به سمت موفقیت می برند.

لایو اینستاگرام برای  ارتباط مستقیم و در لحظه، طراحی و در این برنامه قرار داده شده است.این ابزار به راحتی می تواند خلا ارتباط مستقیم با کاربر در فضای مجازی را جبران کند و شما به عنوان صاحب یک برند از کاستی های کسب و کار خود از دید یک مشتری با خبر شوید.

با کمک برخی از ترفندها می توانید به سرعت بازدید لایو خود را بالا ببرید و مخاطبانی که به جزئیات توجه زیادی دارند را به مشتریان خود تبدیل کنید. در ادامه، تعدادی از این ترفندهای اساسی را معرفی می کنیم.

۱۰ تکنیک اساسی لایو اینستاگرام

مطرح شدن در اینستاگرام تنها با یک اکانت ساده در اینستاگرام، با به کارگیری ترفندهای مختلف هر بخش کاری بسیار ساده است. لایو اینستاگرام نیز یکی از این ابزارهای تاثیرگذار است که تکنیک های مهم آن به شرح زیر هستند:

۱-خبررسانی گسترده داشته باشید

قبل از برگزاری هر لایو با مخاطبان خود بر سر بهترین زمان اجرای آن توافق کنید. از نظرسنجی های قسمت استوری کمک بگیرید تا از نظرات کاربران باخبر شوید. 

با کمک همین استوری های به ظاهر ساده می توانید بهترین موضوعات برای لایوهای پربازدید را نیز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه لایو پر بازدید داشته باشیم؟

از سایر شبکه های اجتماعی کمک بگیرید و تاریخ و ساعت لایو را در اکانت های خود منتشر کنید.

از مخاطبان خود بخواهید تا استوری های تایمر دار برای  برگزاری لایو را در حساب های کاربری خود به اشتراک بگذارند.

۲-اعداد را دستکاری کنید

یکی از بهترین راه های بالا بردن بازدید لایو، خرید لایو اینستاگرام از وب سایت های معتبری مثل فالوجت است.

شما به راحتی می توانید با مراجعه به این وب سایت، تعداد بازدید مورد نیاز خود برای  به دست آوردن تایید و اعتماد مخاطبان خود را سفارش دهید.

خرید بازدید لایو به سرعت می تواند اعداد مهم پیج شما را جا به جا کند و نام برند شما را در بین کاربران داخلی مطرح نماید.

۳-به مکان و نورپردازی توجه داشته باشید

زمانی که مخاطبان شما وارد لایو می شوند، اولین فاکتوری که توجه آنها را به خود جلب می کند، فضای پیرامون سخنران لایو است. اگر شما محل مناسبی را برای لایو انتخاب نکنید و نورپردازی خوبی نیز نداشته باشید، چشم مخاطب به سرعت خسته شده و از لایو خارج می شود.

با تقویت کردن نور محیط پیرامون خود، شما در نظر دید کاربر شفاف تر و بولدتر خواهید شد.اگر پیج شما تجاری است، یکی از بهترین روش ها، برگزاری لایو در محیط کاری است؛ چرا که به کاربر انرژی  خوبی را منتقل کرده و در ناخودآگاه او، معتبر بودن برند شما برای  خرید ثبت می شود.

بیشتر بخوانید: چطور قابلیت Live اینستاگرام را فعال کنیم؟

۴-مخاطبان را در لایو درگیر کنید

بهترین روش  برگزاری یک لایو پربازدید و جنجالی، استفاده از خود مخاطبان است. شما به راحتی می توانید با دسترسی دادن به کاربران مشتاق و صحبت با آنها پیرامون موضوع لایو، برند خود را یک برند فعال و مشتری مدار نشان دهید.

اما در نظر داشته باشید، فارغ از جذابیتی که این روش  به لایو می بخشد و رضایت بالای مشتریان را به همراه دارد، اجرای این لایو با نظم و بدون مشکل خاصی، بسی دشوار است.

۵-تایم طلایی پیج خود را بشناسید

هرپیجی با توجه به میزان فعالیت کاربران و عملکرد آنها در پیج، یک ساعت طلایی دارد که بیشترین میزان فعالیت در طی ۲۴ ساعت، در این تایم است.

شما به راحتی با تبدیل کردن پیج اینستاگرام خود به حساب تجاری می توانید به ابزار اینسایت دسترسی پیدا کنید و ساعت طلایی برای  انتشار محتوا و برگزاری لایو را مشخص کنید.

۶-برنامه ای با کیفیت برای  لایو های خود طراحی کنید

برگزاری لایوهای ناگهانی یا بدون موضوع خاص، به شدت بر روی  آمار پیج شما تاثیر می گذارد.برای هر ماه،موضوعات مهم لایو خود را انتخاب و در استوری از کاربران خود نظرسنجی کنید.

مشخص بودن موضوع لایو ها ازقبل به برنامه های شما نظم داده و مدیریت پیج را جهت می دهد.

۷-لایو گروهی برگزار کنید

یکی از بهترین استراتژی های افزایش  بازدید لایو، برگزاری لایو های دو یا چند نفره درباره موضوعات مهم است. شما می توانید با فعالان حوزه کاری خود، لایو هایی را تنظیم و برگزار کنید تا مخاطبان هدفمند به سمت پیج شما بیایند.این کار علاوه بر بالا بردن بازدید لایو شما، به تعداد مخاطبان پیج نیز می افزاید.

۸-همایش آنلاین برگزار کنید

شما می توانید برای  معرفی محصولات جدید خود بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی و زمانی، از لایو اینستاگرام کمک بگیرید.

به راحتی از اینفلوئنسرهای حوزه کاریخودتان برای  تبلیغ لایو معرفی محصول های جدید استفاده کنید. این کار، سیلی از کاربران را به سمت پیج سوق می دهد. در نظر داشته باشید که محتوای تبلیغاتی شما باید به قدری جذاب باشد که مخاطب را به دیدن لایو ترغیب کند. 

در متن محتوای تبلیغاتی با کلمات بازی کنید تا کاربر نیاز به محصول جدید شما را در زندگی احساس کند و با ترغیب حس کنجکاوی وی، بازدید را تا حد ممکن افزایش دهید.

۹-محتوای خوب زمینه ساز ورود کاربران به لایو است

زمانی که محتوای شما در اینستاگرام بازدید بالایی دریافت کند و کاربر را به دیدن سایر محتواهای منتشر شده ترغیب نماید، مسلما بر روی بازدید لایو نیز تاثیر گذار است؛ چرا که کاربران نمی خواهند محتواهای با ارزشی که در لایو شما بیان خواهد شد را از دست بدهند.

پس با محتواهای جذاب زمینه های اعتماد کاربر را ایجاد کنید و سپس با برگزاری لایو هایی با موضوعات جذاب، بازدید لایو خود را تا حدود زیادی بالا ببرید.

۱۰-میزبان شوید

کاربران هدفمند زیادی در بستر اینستاگرام هستند که به دنبال محتواهای آموزشی برای بالا بردن اطلاعات خود می گردند.با برگزاری لایو های آموزشی یا کارگاه های آنلاین با ابزار لایو به سرعت می توانید تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید و این فعالیت، علاوه بر بالا بردن آمار بازدید لایوها، بر روی  عدد فالوور پیج نیز تاثیرگذاراست.

 

سخن پایانی

لایو ابزار قدرتمندی است که اگر استفاده درست از آن و ترفندهای تاثیرگذار آن را بدانید،به سرعت در بین کاربران این فضا محبوبیت زیادی را کسب کنید.اگر شما تجربه استفاده از این ابزار کاربردی را دارید،رموز موفقیت خود را با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

درباره ی امیر

مطلب پیشنهادی

تک تایمز : تاثیر بازگشت معاملات وال‌استریت بر ارزش بیت‌کوین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، بازگشت معاملات وال …