تک تایمز : افزایش لایک اینستاگرام با ۵ راهکار طلایی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چرا پیج ها به دنبال بالا بردن نرخ لایک محتواهای خود هستند؟

اینستاگرام را می توان قطب تجارت آنلاین در هر کشوری دانست؛ چرا که میلیون ها نفر از مردم هر کشور در این برنامه فعالیت می کنند. دسترسی به طیف گسترده ای از کاربران و عدم محدودیت زمان و جغرافیا سبب شده تا کسب و کارهای زیادی در این بستر به وجود بیایند.

هرساله با اضافه شدن تجارت های جدید به این برنامه، رقابت در هر حوزه کاری سخت تر می شود.

اولین رقابت هر کسب و کاری در اینستاگرام بر سر جذب مخاطب جدید است که سایر فاکتورها مثل لایک و کامنت مانند یک زنجیر به این هدف وصل هستند.

لایک بالای محتوا زمینه ساز ورود آن به اکسپلور و فید سایر کاربران است که جذب مخاطبان جدید را به همراه دارد و بالعکس، داشتن مخاطبان زیاد و اضافه شدن به آنها، لایک های محتواها را تکان اساسی می دهد.پس تمامی فاکتورهای اینستاگرام به نحوی به یکدیگر ارتباط دارند.

هدف اصلی هر کسب و کاری ورود به اکسپلور و گسترش برند خود است.هرچه محتوایی که در این فضا منتشر می کنید، باکیفیت تر و جذاب تر باشد، بالطبع بازدید و لایک بیشتری خواهد داشت.

یکی از راحت ترین کارها در این زمینه، خرید بسته اکسپلور اینستاگرام است که به راحتی می توانید پست های خود را اکسپلوری کنید.

عدد لایک محتوا می تواند تاثیر زیادی بر روی  کاربران گذری داشته باشد و آنها را به دیدن پیج و سایر محتواها ترغیب کند. حال تصور کنید محتواهای شما برای  کاربر جذاب باشد، مطمئنا او به یکی از دنبال کنندگان شما تبدیل خواهد شد. 

به همین راحتی می توان دلیل تلاش زیاد برندهای مختلف برای  کسب بیشترین لایک ممکن برای هر محتوا را دانست.

 

راهکارهای طلایی افزایش  لایک اینستاگرام

از شروع فعالیت اینستاگرام تا به امروز، داشتن لایک بالا یکی از دغدغه های پیج های کاری بوده است.ترفندهای زیادی در طی این سال ها با آزمون و خطا شناسایی شده اند که بسیاری از آنها با توجه به تغییرات زود به زود الگوریتم اینستاگرام در دوره خاص خود پاسخ گوی نیاز کاربران بوده اند؛ اما برخی از این ترفندها در هر شرایطی می توانند بر روی  عدد لایک شما تاثیر بگذارند که عبارتند از:

۱-قرعه کشی کنید تا کاربران به فعالیت در پیج شما ترغیب شوند

یکی از تاثیرگذارترین ترفندها در افزایش  تعامل پیج، برگزاری مسابقه و قرعه کشی است. شما به راحتی با کمک این تکنیک قدیمی بازاریابی می توانید به سرعت لایک و کامنت های پست ها را  افزایش دهید.

نکته مهم در انجام این تکنیک، پایبندی به قول هایی است که به کاربران می دهی. اگر به وعده هایی که در هر مسابقه می دهید، جامه عمل نپوشانید، کاربران به سرعت اعتمادشان نسبت به شما و برندتان را از دست می دهند. در نتیجه، دیگر این ترفند کاربردی را از دست خواهید داد.

از جمله شرایطی که می توانید برای  هر مسابقه بگذارید، عبارتند از:

  • محدودیت زمانی برای شرکت در مسابقه را اعمال کنید تا در کمترین زمان ممکن، بیشترین میزان تعامل را دریافت نمایید.
  • یکی از شروط مسابقه می تواند درج لایک و کامنت برای  ۵ پست آخر باشد
  • جایزه ای برای  مسابقات در نظر بگیرید که طیف وسیعی از کاربران را به شرکت در آن ترغیب کند

 

۲-اعداد را دستکاری کنید

یکی از سریع ترین راه های رشد عدد لایک محتواها، خرید لایک اینستاگرام از سایت های معتبری مثل فالوکمپ است. این کار به شما کمک می کند تا در کوتاهترین زمان ممکن، بالاترین میزان لایک را دریافت کنید و نرخ تعامل پیج را بالا ببرید.

نکته مهم در انجام این ترفند، انتخاب درست منبع خرید خدمات اینستاگرامی مثل لایک است. وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ با اعمال تدریجی خرید های شما به پیج، احتمال شناسایی شدن پیج توسط الگوریتم را به حداقل می رساند.

از بهترین بسته های خرید لایک می توان به لایک خودکار فالوکمپ اشاره کرد. این سرویس جدید به شما کمک می کند تا بدون دغدغه،برای  چندین پست آینده خود لایک خریداری کنید و تمام تمرکز خود را صرف کارهای مهم تر پیج نمایید.این سرویس اتوماتیک نظم بیشتری به کارهای شما می دهد و از حجم کاری شما نیز با خرید یکجا، کم خواهد کرد.

 

۳-هشتگ های مرتبط را پیدا کنید

به سادگی می توان با تحلیل و آنالیز پیج رقبا در حوزه فعالیتی خود، لیستی از پربازدیدترین هشتگ ها بر طبق موضوع ایجاد کرد تا برای  هر محتوا از آنها استفاده کنید.

هشتگ ها دروازه ورود کاربران هدفمند به پیج شما هستند.طبق آمار، درصد زیادی از کاربران با سرچ کردن موضوع مورد نظر خود، پست های منتشر شده را ملاحظه کرده و در صورتی که محتوا به قدر کافی جذاب و آموزنده باشد، پیج شما را دنبال خواهد کرد.

اصولی ترین روش هشتگ گذاری، استفاده از ۵ الی ۱۰ هشتگ مرتبط با موضوع پست است. اگر جامعه هدف شما، کاربران ایرانی هستند، نهایت از ۲ هشتگ انگلیسی استفاده کنید.

در استفاده از هشتگ ها با دقت و هوشیارانه عمل کنید؛ چرا که الگوریتم اینستاگرام پست هایی که ارتباط معنایی با هشتگ های  درج شده را ندارند، از لیست نمایش آن هشتگ حذف می کند.

درثانی، کاربران زیادی با دنبال کردن هشتگ های مورد علاقه خود، محتواهای آن هشتگ ها را مشاهده می کنند. پس از این ابزار کاربردی غافل نشوید.

۴-حرفه ای باشید تا به چشم کاربر بیایید

اینستاگرام با اضافه شدن برندهای حرفه ای، دیگر جایی برای  کم کاری و اهمال برای برندها نگذاشته است. مخاطبان هدفمند از آن پیجی می شوند که به تک تک جزئیات اهمیت میدهد.

حرفه ای بودن شما از ظاهر پیج شما در نگاه اول مشخص می شود. بیوی پیج شما، ویترین برندتان در فضای مجازی است. این ویترین باید به قدری ماهرانه چیده شود که کاربر را در همان برخورد اول جذب کند. 

در بخش بیو باید اطلاعات مهمی مثل لینک وب سایت برند، شماره تلفن معتبر، نام موسس برند و توضیحی بسیار مختصر و کامل درباره نحوه فعالیت برند شما قید شده باشد.

پیج های تجاری که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، از قسمت مهم هایلایت که کاتالوگ دیجیتال برند آنها محسوب می شود، غافل نیستند. انتخاب درست کاور هر هایلایت نیز از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید.

۵-تبلیغ کنید

تبلیغات از مهم ترین ترفندهای بازاریابی است که می تواند تعداد کثیری از کاربران را با برند شما آشنا کند و به برندینگ شما سرعت ببخشد.

اینفلوئنسرهای فعال و پرمخاطب در حوطه فعالیتی خود را شناسایی کنید و لیستی از آنه با توجه به تعداد مخاطبان تهیه کنید. می توانید در هر مرحله با توجه به تعداد فالوورهای برند خود یکی از این افراد تاثیرگذار را برای  تبلیغات انتخاب کنید.

اگر محتوایی که برای  تبلیغات پیج خود استفاده می کنید، حس نیاز به محصول را در کاربر زنده کند، مخاطبان جدید به پیج سرازیر می شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

درباره ی امیر

مطلب پیشنهادی

تک تایمز : منشأ خون ما با آنچه که تاکنون می‌پنداشتیم متفاوت است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، در مطالعاتی پیرامون بارکدگذاری …