افشای اطلاعاتی از گوشی جدید موتورولا با دوربین چهارگانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که در اینترنت فاش شده است موتورولا قصد دارد تا یک گوشی هوشمند با دوربین پشتی چهارگانه را ارائه کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

با اینکه اخیرا اخبار و شایعات پیرامون کمپانی موتورولا به گوشی هوشمند P40 (موتورولا وان ویژن) با دوربین پشتی سه گانه مربوط بوده‌اند اما به نظر می‌رسد که این کمپانی درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند دیگر باشد که به دروبینی چهارگانه مجهز است. براساس رندرهای CAD منتشر شده، این دستگاه جدید یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی با ناچ قطره‌ای را شامل شده و از حسگر اثر انگشت درون نمایشگری بهره خواهد برد. ظاهرا این دستگاه یک طراحی فلزی براق در پنل پشتی خود دارد اما از مشخصات داخلی آن هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

عکس های منتشر شده ۴ دوربین را بر روی پنل پشتی گوشی هوشمند معرفی نشده موتورولا نشان می‌دهند که با آرایشی مربعی بر روی یک ماژول قرار گرفته‌اند که برآمدگی قابل توجهی را بر روی پشت گوشی ایجاد می‌کند. یک مارک ۴۸ مگاپیکسل در کنار این ماژول دیده می‌شود اما مشخص نیست که آن قرار است به معنای یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشد یا اینکه بیانگر مجموع روزولوشن هر چهار لنز دستگاه است.

درمورد پورت‌های به کار رفته در گوشی هوشمند موتورولا نیز اطلاعاتی وجود دارد: پورت USB Type-C  و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در پایین این دستگاه مشاهده می‌شود، درحالی که اسپیکر و اسلات سیم کارت در لبه بالای آن قرار گرفته‌اند. ادعا می‌شود که ابعاد این دستگاه‌ ۱۵۸٫۷x75x8.8mm است اما در مورد سایر جزئیات مانند میزان حافظه رم، حافظه داخلی، باتری و پردازنده اطلاعاتی در دسترس نیست.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما آیا موتورولا امکانات و ویژگی‌های یک گوشی هوشمند پرچم دار را به این دوربین چهارگانه اضافه می کند؟ یا اینکه گوشی موردنظر برای هدف قرار دادن بازار گوشی‌های هوشمند میان رده ارائه خواهد شد؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.