تک تایمز : نتفلیکس در طراحی سرویس اشتراکی با تبلیغات خود با مایکروسافت همکاری می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نتفلیکس امروز در خبری اعلام کرد که در طراحی سرویس اشتراکی با تبلیغات خود از پلتفرم مایکروسافت استفاده خواهد کرد. این شرکت در ماه آپریل از برنامه‌ی خود برای ارائه‌ی یک سرویس اشتراکی با تبلیغات در سال ۲۰۲۲ خبر داده بود.

گزارش عملکرد مالی نتفلیکس در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ به کاهش تعداد کاربران این پلتفرم برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر اشاره داشت و احتمالاً همین موضوع نیز دلیل اصلی ارائه‌ی سرویس یادشده بوده است. نتفلیکس در حالی این سرویس را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که پلتفرم‌هایی مانند هولو (Hulu)، دیزنی پلاس (+Disney) و HBO Max نیز از مدت‌ها پیش چنین سرویسی را ارائه داده‌اند.

در حال حاضر هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه و قیمت سرویس اشتراکی با تبلیغات نتفلیکس در دسترس نیست اما برای مقایسه، پلتفرم‌های HBO، هولو و پارامونت پلاس سرویس مشابه خود را به‌ترتیب ۱۰، ۷ و ۵ دلار قیمت‌گذاری کرده‌اند. از این رو انتظار می‌رود که قیمت سرویس اشتراکی با تبلیغات نتفلکیس نیز در همین حدود باشد.

منبع: TechSpot

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

درباره ی امیر

مطلب پیشنهادی

تک تایمز : به سوی افتخارات بیشتر: اژدهای تایوانی ۳۶ ساله شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، برند MSI که در …