مرحله دوم کمپین بلندپروازی با همکاری علی بابا و لوفت‌هانزا برگزار شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

خیلی از ما در طول زندگی برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایمان با محدودیت‌ها و موانعی مواجه هستیم که مسیر رسیدن به هدف را برای ما سخت و پرفرازونشیب کرده‌‌اند؛ اما چه اتفاقی می‌افتاد اگر این موانع وجود نداشتند؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 اگر هیچ حدومرزی وجود نداشت، تا کجا برای رسیدن به هدفمان اوج می‌گرفتیم؟ آیا می‌توانستیم با شکستن مرزها به رؤیاهایمان رنگ واقعیت ببخشیم و دنیای خود را بزرگ کنیم؟ شاید الان زمان مناسبی باشد که با خود صادق باشیم و ببینیم تا‌به‌حال برای رسیدن به اهدافمان چه مرزهایی را شکسته‌ایم؟ مرز سختی‌ها، محدودیت‌ها و… .

شاید زمان آن فرارسیده باشد که به بلندپروازی‌های خود بال‌وپر واقعی‌تری بدهیم؛ خودمان را با بال تصور کنیم و با بال‌هایمان عکس بگیریم و در کمپین بلندپروازی علی‌بابا شرکت کنیم؛ زیرا علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما، با همکاری لوفت‌هانزا، از اول مرداد کمپین بلندپروازی را برگزار کرده است. کمپین بلندپروازی درادامه‌ی همان کمپین بلندپروازی معروف علی‌بابا است که تابستان سال گذشته برگزار و با استقبال درخورتوجه مردم در تمام نقاط جهان، اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و… مواجه شد. شرکت‌کنندگان مرحله‌ی اول کمپین بلندپروازی عکس‌های بلندپروازی‌هایشان را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کردند و به برندگان هزینه‌ی بلیط رفت‌و‌برگشت پرواز به مقصد انتخابی خود در اروپا اهدا شد.

حالا مرحله‌ی دوم کمپین بلندپروازی با هدف زنده‌کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها و محدودیت‌ها برای دستیابی به خواسته و رؤیاها در مرداد امسال برگزار شده است. مخاطبان برای شرکت در این کمپین باید عکس خود را با بال در پیج اینستاگرام خود با هشتک #بلندپروازی به‌اشتراک بگذارند و علی‌بابا تیکت و لوفت‌هانزا را تگ کنند.

همه‌ی شرکت‌کنندگانی که شرایط مسابقه را رعایت کرده باشند، در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد و درپایان، به سه نفر از برندگان بلیط رفت‌و‌برگشت به اروپا به مقصد منتخب پرداخت خواهد شد. این کمپین که از ابتدای مرداد برگزار شده است، در مدت کوتاهی با استقبال چشمگیر کابران اینستاگرام و اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها مواجه شده و موجی از عکس‌های کابران با بال‌های رنگی، فضای این شبکه‌ی اجتماعی را فراگرفته است. ارشا اقدسی، بدل‌کار معروف ایرانی فیلم‌هایی چون Skyfall James Bond و  Dying of the light و Kong Fu Yuga  نیز در آنونس پروموشن این کمپین حضور دارد.

علی بابا پیش‌از‌این نیز تجربه‌ی موفق برگزاری کمپین‌هایی همچون #سفرتودستت و #سفرنورد را دارد. برای مشاهده‌ی تصاویر این کمپین، می‌توانید به اینستاگرام علی‌بابا سر بزنید.

اگر شما هم به شرکت در مرحله‌ی دوم کمپین بلندپروازی علی بابا علاقه‌مند شده‌اید و باور دارید که هیچ حدومرزی برای رسیدن به رؤیاها وجود ندارد و می‌خواهید بلندپروازی به تمام معنا برای رسیدن به اهدافتان باشید، در کمپین بلندپروازی علی بابا شرکت کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع