تک تایمز : تعلیق همکاری تبلیغاتی برخی کمپانی‌های بزرگ با توییتر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به گزارش تک تایمز از مهر، طبق تحقیق جدید گروه «Ghost Data»، برندهای مختلف از والت دیزنی گرفته تا NBCUniversal و کوکاکولا  تا  یک بیمارستان مخصوص کودکان جزو ۳۰ شرکتی هستند که آگهی هایشان در پروفایل حساب های کاربری نمایش داده شد که حاوی لینک هایی به محتوای سواستفاده از کودکان بود.

برخی از توئیت های حاوی کلید واژه های مرتبط به «تجاوز» و «نوجوانان» کنار توئیت های تبلیغاتی شرکت های بزرگ دیده می شد. در یک مثال  توییتی تبلیغاتی برای کفش و زیورآلات در کنار توئیتی هرزنگارانه درباره نوجوانان منتشر شده بود.

دیوید مادوکز رییس برند کول هان در این باره می گوید: ما وحشت کردیم. یا توئیتر باید این چالش را برطرف کند یا  ما آن را به هر شیوه ای که بتوانیم برطرف می کنیم و این امر شامل نخریدن تبلیغ از توئیتر نیز می شود.

«سلست کارزول» سخنگوی توئیتر در بیانیه ای اعلام کرد: این شرکت به هیچ وجه هرزنگاری کودکان را قبول نمی کند و مشغول سرمایه گذاری منابع مالی برای حفظ ایمنی کودکان از جمله استخدام  کارمندان جدید برای تعیین سیاست و اجرای راه حل هایی جدید است.

همچنین به گفته او توئیتر از نزدیک مشغول همکاری با مشتریان تبلیغاتی و شرکایش است تا گام هایی برای پیشگیری از این وضعیت اتخاذ کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

درباره ی امیر

مطلب پیشنهادی

تک تایمز : فریلنسینگ (آزادکاری) چیست؟ هر آنچه باید بدانید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، در سال ۲۰۲۰، فریلنسرها …