به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات ،
خرید کالای با گارانتی با وجود محدود بودن تعهدهای برخی شرکتهای گارانتیکننده توصیه میشود؛ حتما در صورتی که قصد خرید کالای بدون گارانتی را دارید از پشتیبانی کالا و فروشگاه موردنظر از گارانتی ۷ روزه بازگشت در فروش اینترنتی اطمینان حاصل کنید. برای مثال برخی کالاها مانند پردازندههای اینتل ممکن است شامل گارانتی ۷ روزه نیز نشوند.
خرید کالای با گارانتی معتبر حداقل خیال شما را از مشکلات اولیه خرید راحتتر خواهد کرد. فراموش نکنید که برخی فروشگاههای اینترنتی ممکن است خود اقدام به گارانتی یک محصول بکنند که در حالت کلی نسبت به گارانتی معتبر و رسمی یک محصول اعتبار کمتری دارد.
دریافت کالا
پس از ثبت سفارش، فروشگاه باید فاکتوری به شما ارائه کند که در آن اطلاعات خریدار، اطلاعات فروشنده، اطلاعات محصول از جمله نام دقیق، مدل، تعداد، شماره سفارش و تاریخ دقیق صدور، مبلغها و گارانتی و خدماتی که فروشگاه متعهد به آن در آن ذکر شده است.
در زمان دریافت کالا اطلاعات فاکتور را با کالای دریافتی مطابقت دهید؛ مدل دقیق، رنگ و هرگونه مغایرت و مشکل در بستهبندی و مواردی از این دست را حتما با حوصله در زمان دریافت کالا بررسی کنید و در صورت مشاهده مشکل در اولین فرصت موضوع را به اطلاع فروشگاه برسانید. همچنین هرگونه مشکل پس از بازگشایی محصول را نیز در اولین فرصت و بدون تعلل به اطلاع فروشگاه برسانید تا فرآیند استفاده از شرایط بازگشت کالا و گارانتی سادهتر و سریعتر انجام شود.
این مطلب به صورت دورهای برای افزایش نکات دیگر بهروزرسانی خواهد شد…
بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.