پاساژ اینستاگرامی! آخرین ایده ی مغز متفکر شبکه های اجتماعی در ایران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات ،

به گفته ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، در اینستاگرام دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد صنفی مجازی در کشور فعالیت دارند که از تعداد واحد‌های صنفی واقعی هم بیشتر هستند و ۶۵ درصد مردم کشور در یکی از پلتفرم های شبکه های اجتماعی عضو هستند. اما وقتی پای صحبت خریدارانی که ترجیح می دهند از فروشگاه های اینستاگرامی خرید کنند تا سایت های فروشگاهی می نشینید، متوجه می شوید که دغدغه اصلی خریداران در این فضا این است که چطوری می توانند به این‌آنلاین شاپ ها اطمینان کامل کنند؟ مشکل بزرگی که حالا با راه اندازی مرکز خرید مجازی تا حدود زیادی رفع شده است.

سینا فرحی موسس مرکز خرید مجازی اینستا مال، که قبلا هم ایده های نوآورانه اش در درآمد زایی میلیاردی باشگاه پرسپولیس از اینستاگرام، هشتگ‌مدیا و زوم استار ، حسابی در فضای مجازی سروصدا کرده بود، و‌ رسانه ها لقب مغز متفکر شبکه های اجتماعی را به او داده بودند در این مورد گفت: اینستا مال ، مرکزی برای گردآوری برترین و معتبرترین فروشگاه های اینستاگرامی کشور است، خریداران همیشه این مشکل را داشتند که نمی توانستند ۱۰۰٪ به پیج های فروشگاهی اعتماد کنند و با خیال راحت ثبت سفارش کنند، چون این پیج ها برای راه اندازی فروشگاه خود، اهراز هویت خاصی انجام نمی دادن ، اما در اینستا مال همه ی فروشگاه ها به صورت ویژه اهراز هویت می شوند و صاحبین فروشگاه ها طی قراردادی با اینستا مال متعهد می شوند که خدمات خود را به بهترین نحو‌ ممکن به مشتریان ارائه کنند، درضمن ما یک منشور حقوق مشتری را تدوین کردیم که فروشگاه های عضو اینستا مال، ملزم به رعایت آن هستند، البته مزایای اینستا مال فقط این موارد نیست، مشتریان با خرید از این مرکز خرید مجازی شانس برنده شدن جوایز ویژه در نظر گرفته شده را دارند، تخفیف های گروهی و هماهنگ و دسترسی به فروشگاه های مختلف در یک جا، یکی دیگر از مزایای خرید از اینستا مال است، این موارد منافع خریداران را تامین میکند، اما ما به فکر منافع فروشندگان هم هستیم، یکی از اصلی ترین هزینه های آنلاین شاپ ها در اینستاگرام، مربوط به بخش تبلیغات است، اینستا مال هزینه تبلیغات را برای پیج ها تا ۴۰ برابر کم خواهد کرد، به این صورت که اگر یک کسب و کار با بودجه ۱۰ میلیون تومانی به دنبال تبلیغات در فضای اینستاگرام باشد، فقط می تواند در ۱ یا ۲ صفحه خود را معرفی کند، اما انلاین شاپ ها با پرداخت همین مبلغ در اینستا مال در تبلیغات بیش از ۱۰۰ صفحه اینستاگرام سهیم خواهند شد و مشترهای شان نیز با خرید از این پیج ها امکان برنده شدن جوایز بسیار ویژه را خواهند داشت که این موضوع نیز باعث می شود انگیزه مشتریان برای خرید بیشتر شود.


بزودی خبر های بیشتری از اینستا مال خواهید شنید.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

درباره ی امیر

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ از ۳ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان [بهمن ۱۴۰۱]

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات ، سامسونگ یکی از پیشتازان …