حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی مدم‎های 5جی به اپل می‎فروشد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



هواوی با تصمیم خود برای فروش مودم‎های ۵جی کمک شایانی به اپل کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، با تک تایمز همراه باشید.

هواوی در همایش MWC 2019 از گوشی میت ایکس رونمایی کرد. به لطف مودم بالونگ ۵۰۰۰، این دستگاه‏ منعطف به‌عنوان اولین گوشی‎ هوشمند ۵ جی هواوی عرضه شد. حالا این شرکت قصد دارد که تراشه‎های خود را به کمپانی اپل نیز بفروشد.

این کمی عجیب است چراکه هواوی در ژانویه مدعی شده بود که این فناوری تنها مختص گوشی‎ها و دیگر محصولات هوشمند اینترنتی این شرکت خواهد بود. اما ازآنجاکه گوشی‎های اپل سیستم‎عامل متفاوتی دارند و رقیبی برای هواوی محسوب نمی‎شوند، پذیرش قرارداد پیشنهادی اپل که حتماً چرب و نرم هم بوده را بی‌خطر دید.

اپل هم باید با از پرداخت مبلغ هنگفت برای این فناوری راضی باشد زیرا در غیر صورت ممکن بود در ارائه سرویس ۵جی عقب بماند. درحالی‌که سامسونگ و کوالکام مودم‎های خود به اپل را نمی‎فروشند، بسیاری از تحلیل‎گران تردید دارند که اینتل بتواند مودم‎های XMM 8160 5G سازگار برای آیفون‏های آتی اپل تولید کند.

شما می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.