سنسور اسکنر گلکسی اس 10 بهتر می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



برای اینکه سامسونگ سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس را دقیق‌تر کند، می‌خواهد بروزرسانی برای آن عرضه نماید. این خبر را یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit منتشر کرده و گفته است:

سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش گوشی من اخیراً سریع‌تر شده است

هیچ راهی وجود ندارد تا این بروزرسانی نرم‌افزاری را به صورت دستی دانلود و نصب کنید زیرا این آپدیت به صورت اتوماتیک برای سنسور موجود در پرچمدار سامسونگ منتشر خواهد شد. در حال حاضر، دارندگان گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس در آلمان و لهستان این بروزرسانی را دریافت و خبرهایی هم رسیده که برخی کاربران در هلند و انگلستان توانسته‌اند این سنسور را آپدیت کرده‌اند.

کسانی که به تازگی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس را خریده‌اند، مطمئناً این بروزرسانی نمی‌تواند دقت سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش گوشی آنها را ارتقا دهد چرا که باید مدتی بگذرد تا این حسگر انگشت‌شان را به خوبی بشناسد و آنها هم انگشت‌ها را به درستی روی محل مربوطه قرار دهند.

تا زمانی که خریداران جدید گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به استفاده از سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش آن عادت کرده‌اند، مطمئناً این آپدیت منتشر خواهد شد. ضمن اینکه اگر بخواهیم نظر کاربران در شبکه‌های اجتماعی را باور کنیم، باید منتظر دریافت این آپدیت برای همه افراد در آینده‌ای نزدیک باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.