هواوی P 30 در کمتر از ده ثانیه پیش‎خرید شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



مجموعه هواوی P30 ظاهرا یکی از موفق‎ترین مجموعه‎های هواوی بوده و سوداوری هنگفتی برای این شرکت نیز داشته است. برای ادامه این خبر خاص از شما دعوت می‎شود با تک تایمز همراه باشید.

در روز گذشته، هواوی امکان پیش‎فروش گوشی‎های P30 و P30 Pro را در فروشگاه‎ داخلی خود برقرار کرد و مردم مشتاق چین، تمام دستگاه‎های موجود را تنها ظرف مدت ده ثانیه پیش‎خرید کردند! این شرکت اعلام کرد که سود به‌دست‌آمده از این مجموعه تاکنون ۲۰۰ میلیون یوان بوده است.

قیمت گوشی هواوی P30، از ۳٫۹۸۸ یوان برای نسخه ۸/۶۴ گیگی شروع می‎شود. این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگ ۳۰۰ یوان گران‎تر بوده و نسخه ۸/۲۵۶ گیگی، ۴۷۸۸ یوان  است. اما قیمت گوشی هواوی P30 Pro از ۵۴۸۸ یوان تا ۶۷۸۸ ( ۱٫۰۰۰۱ دلار آمریکا) یوان بسته به نسخه دستگاه، ‎در Vmall، فروشگاه اینترنتی هواوی است. به سه هزار نفر اولی که گوشی‎ها را پیش‎خرید کردند، یک مونوپد سه‎پایه مجانی نیز هدیه داده می‎شود.

یک فروشگاه اینترنتی به نام Tmall، جزئیات جالبی را در مورد این فروش‎ مقدماتی هواوی فاش کرد. از ۲۷ مارس یعنی همان روز عرضه هواوی P30، تاکنون بیش از ۳٫۲۰۰ میلیون کاربر برای تهیه دستگاه‎ در اینترنت جست‌وجو کردند؛  ۶۰ درصد این افراد را زنان تشکیل داده بودند.

شما می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.