نیسان ورسا 2020 رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نیسان، مدل جدید ورسا را رونمایی کرد. نیسان ورسا در مدل ۲۰۲۰ خود را با تجهیزات ایمنی بیشتر و نمای ظاهری جدید به فروش خواهد رساند.

نیسان بالاخره از مدل جدید ورسا که برای سال ۲۰۲۰ به بازار خواهد آمد پرده‌برداری کرد. در طراحی نسل سوم ورسا به‌خوبی می‌توان نشانه‌هایی از مدل جدیدی آلتیما را مشاهده کرد. درحالی‌که مدل فعلی ورسا خیلی از نظر طراحی چشمگیر نیست اما این مدل جدید طراحی مدرن و اسپرت دارد. در نمای جلویی می‌توان جلوپنجره‌ی بزرگ جدید نیسان را مشاهده کرد و در نمای عقب نیز الهام گرفتن از آلتیما کاملا مشهود است. نیسان ارتفاع ورسای جدید را نیز کاهش داده است.

nissan versa

در داخل کابین ورسای جدید می‌توان شباهت‌هایی با نیسان کیکس را پیدا کرد. از امکانات استاندارد این خودرو می‌توان به نمایشگر روی داشبورد، سیستم ورود و استارت بدون کلید و شیشه‌های برقی اشاره کرد. با پرداخت مبلغی اضافی نیز امکان دریافت گرم کن صندلی‌ها، اپل کارپلی و اندروید اتو وجود دارد.

nissan versa

مقاله‌های مرتبط:

نیسان در مدل جدید ورسا توجه ویژه‌ای به مسئله‌ی ایمنی کرده و به همین دلیل این خودرو به سیستم‌های ایمنی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ترمز خودکار اضطراری جلو و عقب، رادار بین خطوط و چراغ‌های هوشمند مجهز است. با پرداخت مبلغ بیشتر امکان دریافت سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار عبور خودرو پشت سر، سیستم هشدار سطح هوشیاری راننده و کروز کنترل هوشمند وجود دارد.

nissan versa

نیسان ورسا در بخش فنی نیز با نیسان کیکس مشابه است و از همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری استفاده می‌کند. این پیشرانه می‌تواند ۱۲۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. گرچه هنوز نیز نیسان ورسا خودروی قدرتمندی محسوب نمی‌شود اما از مدل فعلی که ۱۰۹ اسب‌بخار قدرت دارد قوی‌تر است. برای نیسان ورسای جدید دو نوع جعبه‌دنده قابل انتخاب هستند که یکی ۵ دنده‌ی دستی و دیگری ضریب متغیر CVT است.

نیسان هنوز قیمت دقیق ورسای جدید را اعلام نکرده است ولی باید به قیمت پایه‌ی ۱۲ هزار و ۳۶۰ دلاری مدل فعلی نزدیک باشد.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.