مشخصات گوشی هواوی آنر 20 لایت فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



در این مطلب می‎خواهیم به اطلاعات تازه به‌دست‌آمده از گوشی‎ خوش‌ساخت هواوی آنر ۲۰ لایت بپردازیم. با تک تایمز همراه باشید.

سه گوشی هوشمند از آنر، در ماه‎های آتی معرفی خواهد شد. در کنار گوشی‌های پرچم‎داری همچون Honor 20 و Honor 20 Pro، نسخه دیگری با نام Honor 20 lite نیز عرضه می‎شود. بسیاری از مشخصات گوشی مذکور، در کنار تصاویری از آن به‌تازگی‎ فاش شده است.

طراحی این گوشی تا حدودی مانند گوشی‎های P30 lite و Nova 4e است. نمایشگر آن ۶٫۲۱ اینچ بوده و به ناچ قطره‎ای تجهیز شده که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگا پیکسلی است. همان‎طور که در تصاویر هم مشاهده می‎کنید، در این گوشی دوربین سه‎گانه تعبیه‌شده، که دوربین اصلی آن ۲۴ مگا پیکسل، دوربین دیگر ۸ مگا پیکسلی فوق عریض و آخرین دوربین ۲ مگا پیکسل با حسگر تشخیص عمق تصویر است. در زیر دوربین‎ها فلاش و در کنار آن حسگر اثرانگشت جای گرفته است. ازاین‌رو مشخص است که تصمیم گرفته شده در نسخه لایت، حسگر اثرانگشت در نمایشگر تعبیه نشود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‎توان به پردازنده کایرین ۷۱۰، چهار گیگ رم و حافظه ۱۲۸ گیگی اشاره کرد. از کارت‎های microSD برای افزایش حافظه نیز می‎توان استفاده کرد. جک هدفون دستگاه ۳٫۵ میلی‌متری است و از درگاه microUSB برخوردار است. ظرفیت باتری گوشی آنر ۲۰ لایت، ۳۴۰۰ میلی‎آمپر است اما در مشخصات اشاره‎ای به سوپر شارژ نشده است. سیستم‎عامل دستگاه نیز EMUI 9 بر پایه اندروید پای است.

این گوشی در رنگ‎های مشکی، آبی شفق قطبی و دیگر رنگ‎هایی که انتظار می‎رود بعداً اعلام شود، عرضه‎ خواهد شد. قیمت دستگاه نیز در حدود ۲۸۰ یورو گفته می‎شود.

شما می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.