به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات ،
هر روز میلیونها تبلیغ در یوتیوب به کاربران نمایش داده میشود. اگرچه این آگهیها برای بسیاری از کاربران آزاردهنده هستند اما یکی از اصلیترین منابع درآمدزایی پلتفرم مذکور محسوب میشوند تا بتوانیم همچنان بهطور رایگان از ویدیوهای مختلف آن لذت ببریم. بهنظر میرسد این شرکت بالاخره تشخیص داده است یکی از انواع تبلیغات آن برای پلتفرم مناسب نیست و از ماه آوریل به آگهیهای ناگهانی که هنگام پخش ویدیوها نمایش داده میشوند پایان خواهد داد.
بهنوشتهی XDA، یوتیوب با انتشار پستی جدید در صفحهی راهنمای این پلتفرم اعلام کرد از ماه آوریل تبلیغات بنری را نمایش نخواهد داد. دلیل اینکار بسیار واضح و ساده است زیرا این نوع آگهیها مانع ایجاد تجربهای لذتبخش از تماشای ویدیوها بود. این پلتفرم همچنین اعلام کرد تمرکز خود را به تبلیغاتی با عملکرد بهتر معطوف خواهد کرد. این تغییر نهتنها برای نسخهی دسکتاپ یوتیوب بلکه روی نسخهی موبایلی آن نیز اعمال خواهد شد.
بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.