به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات ،
به گزارش گیزموچاینا، اپل بهدلیل محبوبیت بالا میان کاربران آیفون، جایگاه خود را بهعنوان رهبر بازار محصولات هوشمند پوشیدنی حفظ کرد. گوگل با وجود کاهش ۲۵ درصدی در فروش، جایگاه دوم فهرست را بهخود اختصاص داد و شیائومی، هواوی و سامسونگ همگی در فصل تعطیلات آخر سال ۲۰۲۲ با کاهش عرضه مواجه شدند. Canalys محصولات پوشیدنی را به دستبندهای سلامتی، ساعتهای پایه و ساعتهای هوشمند دستهبندی میکند. بااینحال تفاوت بین این محصولات با معرفی مدلهای جدید روبه کاهش است.
طبق پیشبینی Canalys، میزان عرضهی ساعتهوشمند احتمالاً با رشد ۱۰ درصدی همراه خواهد بود اما کاهش علاقهی مردم به دستبندهای سلامت، باعث کاهش دو درصدی کل بازار پوشیدنیها خواهد شد. این بازار فضایی بسیار رقابتی در حوزهی فناوری بوده است و شرکتها بهطور دائم تلاش میکنند تا سهم بیشتری از بازار مذکور را به خود اختصاص دهند.
بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.