تصاویر فاش شده از Moto G8 Play به همراه جزئیات کلیدی این محصول

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

افشاگری‌های مربوط به موتورولا در اوایل این هفته شدت گرفته و انگار که به‌سادگی نیز متوقف نخواهند شد. آخرین مورد شامل چند تصویر زنده از Moto G8 Play می‌شود که در آن‌ها طراحی تلفن تأیید شده و همچنین برخی از جزئیات کلیدی آن نیز آشکارشده‌اند.

Moto G8 Play انگار که قرار است یک نسخه ارزان‌تر از گوشی هوشمند One Macro باشد که اخیراً معرفی شده‌ است. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی شکافدار به‌ همراه وضوح ۷۲۰p پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همان دوربین ۸ مگا پیکسلی و لبه‌های نازک One Macro را به نمایش می‌گذارد. صفحه پشتی این دو تلفن نیز نسبتاً شبیه به هم هستند، اگرچه که تفاوت‌های مهمی نیز میان آن‌ها وجود دارند.


همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، Moto G8 Play یک چیدمان سه دوربینی را در پشت گوشی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این پیکربندی نیز همان حسگر ۱۳ مگا پیکسلی اصلی و همان حسگر ۲ مگا پیکسلی مدل One Macro را ارائه دهد. با این حال، اکنون سیستم فوکوس خودکار لیزری از بین رفته‌ و دوربین ماکروی ۲ مگا پیکسلی مجهز به یک لنز فوق وسیع که از میدان دید ۱۱۷ درجه‌ای پشتیبانی می‌کند، جایگزین آن شده‌ است.

مقدار حافظه ذخیره‌سازی و RAM این گوشی هوشمند باید تغییر نکند، اما برچسبی که به پانل روبه‌رو متصل شده، به یک پردازنده هست هسته‌‌ای با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز اشاره دارد. نام تراشه این محصول هنوز مشخص نشده، اما احتمالاً MediaTek’s Helio P60 خواهد بود. تکمیل این پیکربندی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند، به عمل می‌آید.

Motorola Moto G8 Play در رویداد ۲ آبان (۲۴ اکتبر) در کنار Moto G8 Plus و Moto E6 Play معرفی خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع