قابلیت ویرایش پیام در دایرکت بالاخره به اینستاگرام اضافه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

اینستاگرام ابزارهای پیام رسانی مستقیم را در سال 2013 راه اندازی کرد، اما راهی برای ویرایش آنها پس از این واقعیت وجود نداشت. که امروز تغییر می کند. متا به تازگی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای برنامه اینستاگرام منتشر کرده است که با یک اخطار بزرگ همراه است. شما فقط 15 دقیقه فرصت دارید تا تغییراتی را اعمال کنید.

در اینجا نحوه کار آن آمده است. هنگامی که مستقیماً پیامی ارسال کردید و متوجه شدید که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید، مثلاً «به طور تصادفی» ابراز عشق به یک دوست قدیمی دانشگاه، فقط پیام ارسال شده را فشار داده و نگه دارید. این یک منوی کشویی ایجاد می کند. به دنبال “ویرایش” باشید و تغییرات مورد نیاز را انجام دهید. هیچ‌کس عاقل‌تر نخواهد بود، تا زمانی که در عرض 15 دقیقه به آنجا رسیدید.

متا

این تنها تغییری نیست که در DM با به‌روزرسانی امروز پیدا شد. همچنین می توانید حداکثر سه پیام مستقیم مورد علاقه خود را در بالای فید سنجاق کنید، که در مورد مکالمات در حال انجام مفید است. این را می توان با چت های استاندارد یک به یک و چت های گروهی انجام داد. فقط روی برگه مکالمه نگه دارید، به دنبال منوی کشویی بگردید و برای انجام حرکت روی “پین” ضربه بزنید.

این به‌روزرسانی بسته به ترجیح شخصی، روشن و خاموش کردن رسیدهای خواندن را آسان‌تر می‌کند. بقیه ویژگی های جدید امروزی لوازم آرایشی هستند. تم های جدید DM وجود دارد و برخی شامل انیمیشن های منحصر به فرد هستند. در نهایت، این به روز رسانی راهی برای ذخیره استیکرهای مورد علاقه شما در DM های شما برای دسترسی آسان ارائه می دهد. فقط برچسب را نگه دارید تا دفعه بعد که آن را بخواهید وجود دارد.

متا دائماً در اینستاگرام تغییراتی ایجاد می کند. در ژانویه، آزمایش ویژگی‌ای را آغاز کرد که به کاربران امکان می‌دهد فقط دوستان نزدیک بتوانند آن را ببینند. اواخر سال گذشته، برنامه دریافت شد

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.